Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 14
- Aantal klachten *
- 10
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 5 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Levering tafel
Geachte mevrouw/heer, Op Batibouw 2024 kocht ik een tafel voor de prijs van €2500. Er werd mij meegedeeld dat de levering op 13/12/2024 zou plaatsvinden. Echter werd alleen de buffetkast geleverd en niet de tafel want de poten ervan zijn vermist. Aangezien wij van jullie geen antwoorden krijgen omtrent de levering van onze tafel, voelen wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Deze vertraging heeft ervoor gezorgd dat wij momenteel GEEN tafel hebben om aan te eten en dit al gedurende 3 maanden. Ik verzoek derhalve om een schadevergoeding en een leverdatum van onze tafel. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Liesbeth Aerts BP000584
verkeerde levering - service na verkoop
Beste,In oktober verkocht u mij een tafel die tentoon werd gesteld op een beurs. De verkoper verzekerde dat de tafel volledig naar mijn wensen op maat zou gemaakt worden. De kleur, de verplaatsbare tafelpoot, de uitschuifbare verlengstukken,… alles was ok en ging identiek zijn aan de tafel die mij toen werd getoond.De levering vond plaats op 10 april 2024, maar kwam niet overeen met wat er aan mij verkocht werd.• Op 10 april verstuurde ik een mail met foto’s als bewijsmateriaal• Op 15 april verstuurde ik een 2de mail omdat er geen antwoord kwam• Op 16 april nam ik telefonisch contact op, hier werd mij telefonisch bevestigd dat de mail goed was ontvangen en men dit intern ging bekijken.• Op 19 april verstuurde ik een 3de mailIk heb meerdere malen contact opgenomen met u, maar ik krijg geen antwoord.Ik wens een rechtzetting en op de hoogte gehouden te worden van het verdere verloop van mijn klacht.Bedankt.
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 5 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten