Terug

verkeerde levering - service na verkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: XXL Maison Waterloo

20/04/2024

Beste,In oktober verkocht u mij een tafel die tentoon werd gesteld op een beurs. De verkoper verzekerde dat de tafel volledig naar mijn wensen op maat zou gemaakt worden. De kleur, de verplaatsbare tafelpoot, de uitschuifbare verlengstukken,… alles was ok en ging identiek zijn aan de tafel die mij toen werd getoond.De levering vond plaats op 10 april 2024, maar kwam niet overeen met wat er aan mij verkocht werd.• Op 10 april verstuurde ik een mail met foto’s als bewijsmateriaal• Op 15 april verstuurde ik een 2de mail omdat er geen antwoord kwam• Op 16 april nam ik telefonisch contact op, hier werd mij telefonisch bevestigd dat de mail goed was ontvangen en men dit intern ging bekijken.• Op 19 april verstuurde ik een 3de mailIk heb meerdere malen contact opgenomen met u, maar ik krijg geen antwoord.Ik wens een rechtzetting en op de hoogte gehouden te worden van het verdere verloop van mijn klacht.Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform