Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Beloofde actie wordt niet toegekend
Geachte, Op 04/06/2024 kocht ik een Landroid robotmaaier, bij deze robotmaaier was een actie voor een gratis garage via actieformulier. Dezelfde dag vulde ik dan ook het formulier in, 45 dagen na het indienen zou mijn gratis garage geleverd worden. Tot op heden, na meerdere mails van mijn kant heb ik nog steeds deze garage niet ontvangen en krijg ik ontwijkende antwoorden van jullie.
NIEUW AANGEKOCHT PROCDUCT WERKT NIET
Een robotgrasmaaier (WORX ECO VISION 600M2) werd aangekocht op 13 mei 2024. Deze kon niet geprogrammeerd worden en werkte dus niet zoals wordt aangegeven en is zelfs gevaarlijk gezien hij zich ongecontroleerd een weg baant naar de openbare weg. Deze werd aangekocht op het verkooppunt BRICO OOSTAKKER. Ook daar kon men na verschillende aanbiedingen (3) het probleem niet oplossen. De robotgrasmaaier werd zelfs daar ter plaatse op het Wifi netwerk uitgetest. Doch zonder positief resultaat. Uiteindelijk stelde dit verkooppunt voor, zich rechtstreeks te wenden tot de fabrikant WORX (zie richtlijnen van de fabrikant zelf). Daar kon men ook het probleem tot op heden niet oplossen (zie de diverse gevoerde e-mails). Omdat dit een nieuw aangekocht toestel is en dit toestel dringend nodig is om het gras te maaien (seizoensgebonden) werd dit toestel terug gebracht naar het verkooppunt BRICO OOSTAKKER op 12 juni 2024. Ik vroeg terug betaling. Immers op de factuur onderaan bevindt zich volgende clausule : “Terugbetaling: binnen de 30 dagen, met kasticket en oorspronkelijke verpakking.” Ik kon deze terugbetaling voorlopig niet krijgen om dat dit moet worden goedgekeurd door de fabrikant WORX. Na opnieuw verschillende mails te hebben gestuurd en mij naar het verkoopcenter BRICO te hebben begeven, stel ik vast dat voormelden naar elkaar wijzen en ik dus in de kou blijf staan. Ik betaalde voor deze robot 1.299 € en meen dan ook wanneer men dergelijk hoog bedrag betaald dit nieuwe apparaat dient te werken. Ondertussen dien ik al meer dan 10 weken het gras manueel te onderhouden. Het gras afrijden neemt 60 minuten in beslag. Het wordt 2 maal per week afgereden. Het nam dus in totaal 20 uren in beslag waardoor ik andere werkzaamheden niet kon doen. Deze zaak werd reeds meerdere malen per e-mail ter kennis gebracht. Deze robot is thans ook niet meer leverbaar bij Brico ...
problemen met terugbetaling cash backBets
Beste, Ik kocht op 12/12/23 bij Brico een boorhamer WX390 van WORX. Er was toen een actie die beloofde 20€ cash back terug te betalen als je je registreerde op hun website. Ik heb dit gedaan, maar heb tot op vandaag nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb reeds meerdere mails gestuurd naar hun klantendienst, maar er gebeurt niets. Ik kan eventueel de mails forwarden naar jullie, maar dan heb ik een mailadres nodig.Mvg,Steve Leener
Actie JULI 1019 - GRATIS Accu bij aankoop WORX gereedschap
Beste, op 22 Juli 2019 kocht ik bij Brico-Planet Brugge 8 (acht) gereedschappen van WORX die in aanmerking kwamen voor de actie GRATIS 20V-2Ah Lithium-Ion Accu bij aankoop van Worx 20v accu gereedschap, welke op dat moment lopende was.Zoals gevraagd op de folder heb ik op 10-11/08/2019 elk ( alle 8 ) van deze toestellen online geregistreerd, vergezeld van het aankoopbewijs, om te kunnen genieten van deze actie.Ik mocht toen ook 8 emails ontvangen met bevestiging van mijn registratie én deelname actie Gratis 20V Lithium Ion Accu. Volgens de actie, zouden deze GRATIS Accu 's opgestuurd worden in het najaar van 2019.Omdat ik geen enkel nieuws, noch de 8 gratis accu's mocht ontvangen begin Februari 2020, heb ik op 08/02/2010 een email gestuurd met de vraag wanneer deze accu 's zouden geleverd worden, doch mocht hierop GEEN enkele reactie ontvangen.Op 19/05/2020 heb ik opnieuw een email gestuurd met dezelfde vraag. Op 20/05/2020 mocht ik een antwoord per email ontvangen van het WORX-team met welgemeende excuses en de vraag om mijn adresgegevens te bezorgen.Op 21/05/2020 heb ik mijn adresgegevens bezorgt alsook de melding dat het 8 accu's betrof en NIET één accu zoals vermeld in het antwoord, opnieuw vergezeld met de 8 bevestiging emails ontvangen in augustus 2019 van WORX-Belgium.Op 26/05/2020 mocht ik een antwoord ontvangen per email van POSITEC Benelux met de melding dat de bestelling van de accu reeds uitgevoerd was. V50192839...Die email heb ik per kerende beantwoord, en opnieuw gemeld dat het niet één maar 8 accu's betrof. ( één accu per aangekocht toestel)Per kerende mocht ik antwoord ontvangen met de vraag: ... Ik snap uw vraag niet goed als u 8 accu's wil. Welke 8 toestellen hebt u dan aangekocht ? waarop ik heb geantwoord, opnieuw vergezeld met de 8 bevestiging emails ontvangen in augustus 2019 van WORX-Belgium.Op 29/05/2020 mocht ik volgend antwoord ontvangen:... De u toegezonden accu is een PowerShare-accu die u op al deze toestellen kunt gebruiken. Dat is namelijk het concept Power Share: een gedeelde batterij. Ik heb daarop geantwoord, dat ik het concept van het uitwisselen van de accu's weldegelijk begrijp en mijn vraag Wanneer de resterende 7 accu's waar ik recht op heb zullen opgestuurd worden. herhaald.Op 02/06/2020 mocht ik hierop volgend antwoord ontvangen: ... Wellicht begrijpt u dat uw vraag onredelijk is. Waarom zouden wij u zeven accu's sturen? Daar is geen enkele reden toe. Op mijn antwoord van 02/06/2020: ... Als 8 mensen een Worx-tool aankopen moet Worx 8 accu’s opsturen naar 8 verschillende adressen.Ik heb 8 Worx-tools aangekocht die in aanmerking kwamen, dus stuurt Worx 8 accu’s naar 1 adres. mocht ik tot op heden verder niets meer vernemen.Tot op heden blijven jullie in gebreke om de 7 resterende accu 's, waar ik volgens de actiefolder van Juli 2019 én de 8 bevestiging emails, recht op heb op te sturen.Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn emails.Gelieve de 7 resterende accu's onmiddelijk op te sturen of mij minstens op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Met dank.Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten