Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterechte ingebrekestelling
Beste , in 2017 Stuurde U 2 dozen wijn op naam van mijn zoon ongevraagd en zonder enige documenten naar ons.(St.Vincent wijn) Ik contacteerde U hierover omdat we niet wisten waar dit vandaan kwam. U zei me dat dit een cadeau zou zijn van iemand vermits U geen ongevraagde pakketten verstuurt. Dagen later stuurt U mij een mail waarin stond dat er in de fakturatie een fout was gebeurt en de wijn dus naar een verkeerd adres werd gestuurd. Of ik mee voor de terugzending kon zorgen. Mij geinformeerd op F.O.D. en unizo dat ik dus niks verplicht ben te ondernemen. Later nog een aanmaning gekregen waarop ik reageerde met daar bij de info die ik had opgedaan en de vraag om mijn zoon met rust te laten daar hij zich zorgen maakte . Geen antwoord meer gekregen dus eind goed al goed. Tot in Mei 2021 hij een ingebrekestelling kreeg via Incassobureau Intrum voor een bedrag van 121,89 euro. Niet op ingegaan daar wij dachten dat dit niet echt koosjer was.Tot dat deze week er een mail kwam dat hij binnen de 5 dagen moest betalen ,dat anders de deurwaarder langskomt waardoor hij helemaal van de kaart was. Moet U weten dat mijn zoon trouwens geen alcohol drinkt.Ik stuurde ook een mail naar dit bureau en wacht op antwoord echter hoop ik dat van Uwe zijde dit allemaal kan rechtgezet worden. Het gaat dus om een ongevraagde levering zonder enige vorm van fakturatie van 4 jaar geleden.Graag had ik gezien dat dit rechtgezet kon wordenVriendelijke groeten
deel van bestelling wijn niet geleverd nog niet na 14 dagen
Beste Ik heb dinsdag 17/11/20 een bestelling gedaan nl zie hieronder en vrijdag 20/11 is het pakket met de rode wijn aangekomenDan heb ik gebeld en zie de jonge dame dat ze het tweede pakket zonder fout morgen zouden brengen naar mij, ze kon er geen uur op plakkenIk ben de ganse dag thuisgebleven,maar geen pakket witte wijnOok de week daarna ook niet en als ik belde maandag ging het de vorige week aankomen hetgeen natuurlijk niet gebeurdeIk belde vrijdag en dan maakte er mij een man wijs dat het op het depot in Wommelgem stond hij ging er direct voor zorgen, dus natuurlijk nietIK belde vrijdagmorgen en heb gevraagd de 44,90 euro op mijn rekening terug te storten maar zelfs dat is vandaag maandag 30/11/20 nog niet gebeurd
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten