Terug

deel van bestelling wijn niet geleverd nog niet na 14 dagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: wijnvoordeel.be

30/11/2020

Beste Ik heb dinsdag 17/11/20 een bestelling gedaan nl zie hieronder en vrijdag 20/11 is het pakket met de rode wijn aangekomenDan heb ik gebeld en zie de jonge dame dat ze het tweede pakket zonder fout morgen zouden brengen naar mij, ze kon er geen uur op plakkenIk ben de ganse dag thuisgebleven,maar geen pakket witte wijnOok de week daarna ook niet en als ik belde maandag ging het de vorige week aankomen hetgeen natuurlijk niet gebeurdeIk belde vrijdag en dan maakte er mij een man wijs dat het op het depot in Wommelgem stond hij ging er direct voor zorgen, dus natuurlijk nietIK belde vrijdagmorgen en heb gevraagd de 44,90 euro op mijn rekening terug te storten maar zelfs dat is vandaag maandag 30/11/20 nog niet gebeurd

Berichten (3)

wijnvoordeel.be

Naar: D. D.

01/12/2020

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals reeds meerdere keren aangegeven bij dhr. De Vylder, zijn wij in contact met PostNL om de bestelling alsnog z.s.m. bij hem geleverd te krijgen. Spijtig dat meneer geen geduld heeft en het noodzakelijk acht om voor deze deellevering Test Aankoop in te schakelen. Dit is ons inziens nogal overtrokken.Wij vinden dat meneer zijn actie getuigt van weinig vertrouwen in ons bedrijf, terwijl wij druk bezig zijn om dit voor hem op te lossen.Hartelijke groet,Jauke HamstraKlantendienst Wijnvoordeel.beT. 011 988 492Bosstraat 71 bus 3C 3560 LummenWijnvoordeel.be------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=243611be-303b-4277-a6af-d7ae880c4bbc

D. D.

Naar: wijnvoordeel.be

01/12/2020

Uw reactie is eerder totaal onaangepastwie wacht er 14 dagen op een bestelling die volgens Uw reclame na drie dagen wordt opgestuurd en maximum 5 werkdagen later , maar het is nu al 14 dagenik bestel bij delhaize en heb het na 2 dagen zonder voorafbetalingdus dit is volledig terechtik wacht af en anders ga ik verder

wijnvoordeel.be

Naar: D. D.

01/12/2020

Goedemiddag,PostNL heeft zojuist laten weten dat de betreffende zending als 'beschadigd' is gemeld (zie hieronder). Wij zullen de klant dus z.s.m. een nieuw wijnpakket nasturen.DEC 01, 11:09Betreft: Doorst.: Binnenkomend gesprek. Alsnog leveren: 3SWVX01494031 [ ref:_00Dw0CncL._5006M1lPhYe:ref ] Goedemiddag,Ons depot heeft laten weten dat deze zending is beschadigd en retour wordt gestuurd.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Astrid EsselmanDedicated Service TeamPostNL Pakketten ZakelijkHartelijke groet,Jauke HamstraKlantendienst Wijnvoordeel.beT. 011 988 492Bosstraat 71 bus 3C 3560 LummenWijnvoordeel.be------------------------------ *Conversation ID: rbn_cnv=529e2f48-ad5b-4ed1-a660-8226e133c32d


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform