Terug

onterechte ingebrekestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: wijnvoordeel.be

23/09/2021

Beste , in 2017 Stuurde U 2 dozen wijn op naam van mijn zoon ongevraagd en zonder enige documenten naar ons.(St.Vincent wijn) Ik contacteerde U hierover omdat we niet wisten waar dit vandaan kwam. U zei me dat dit een cadeau zou zijn van iemand vermits U geen ongevraagde pakketten verstuurt. Dagen later stuurt U mij een mail waarin stond dat er in de fakturatie een fout was gebeurt en de wijn dus naar een verkeerd adres werd gestuurd. Of ik mee voor de terugzending kon zorgen. Mij geinformeerd op F.O.D. en unizo dat ik dus niks verplicht ben te ondernemen. Later nog een aanmaning gekregen waarop ik reageerde met daar bij de info die ik had opgedaan en de vraag om mijn zoon met rust te laten daar hij zich zorgen maakte . Geen antwoord meer gekregen dus eind goed al goed. Tot in Mei 2021 hij een ingebrekestelling kreeg via Incassobureau Intrum voor een bedrag van 121,89 euro. Niet op ingegaan daar wij dachten dat dit niet echt koosjer was.Tot dat deze week er een mail kwam dat hij binnen de 5 dagen moest betalen ,dat anders de deurwaarder langskomt waardoor hij helemaal van de kaart was. Moet U weten dat mijn zoon trouwens geen alcohol drinkt.Ik stuurde ook een mail naar dit bureau en wacht op antwoord echter hoop ik dat van Uwe zijde dit allemaal kan rechtgezet worden. Het gaat dus om een ongevraagde levering zonder enige vorm van fakturatie van 4 jaar geleden.Graag had ik gezien dat dit rechtgezet kon wordenVriendelijke groeten

Berichten (5)

wijnvoordeel.be

Naar: S. K.

24/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

S. K.

Naar: wijnvoordeel.be

28/09/2021

BesteGraag had ik een kopie gehad van deze afleveringsbon daar niemand van ons zich kan herinneren na 4 jaardit afgetekend te hebben. Ook misschien een kopie van een bestellingsbon zou welkom zijn. Waarom was er in de eerst mail sprake van een cadeau en in de tweede mail van een vergissing (deze mails heb ik nog steeds en kan u die voorleggen indien gewenst)en is er nooit sprake geweest van deze bon ?Op zoek naar een oplossingVriendelijke GroetenMevr Kennes

S. K.

Naar: wijnvoordeel.be

26/10/2021

BesteGraag had ik de documenten toegestuurd gekregen zoals gevraagd in vorige mail. Kunnen we aub dit hoofdstuk eindelijk afsluiten.Vriendelijke groetenMevr Kennes

wijnvoordeel.be

Naar: S. K.

28/10/2021

Beste,Dit dossier werd in september 2021 stopgezet. En wij hebben een creditnota voor de klant opgesteld met het verzoek uitsluitsel te geven wat er met de wijn gebeurd is gezien Mijnheer geen wijn drinkt.Behoudens vergissing heb ik hierop geen antwoord mogen ontvangen.Dank bij voorbaat voor uw berichten ter zake.Met vriendelijke groeten,Linda NeirinckFinance Business Partner Wijnvoordeel Belgie BVst-aankoop.beSubject: Klacht - onterechte ingebrekestelling - (CPTBE01364136-25)klachtenbox@test-aankoop.be,26 Oct 2021 20:14rbn_ecg=42d4424c-8f9f-48d3-aaaf-898fcab2820brbn_ecg=42d4424c-8f9f-48d3-aaaf-898fcab2820b

S. K.

Naar: wijnvoordeel.be

01/11/2021

Er was mij meegedeeld dat u een ondertekend ontvangstnota heb waarop ik geantwoord heb dat ik hier graag een kopie van had net zoals de bestelbon Ik ontving nog geen van beide.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform