Meest recente klachten

B. M.
28/07/2025

niet nakomen garantie

April 2025 - wasmachine defect. garantie vervalt in September 2025 mei 2025 - eerste bezoek van technieker: heeft de juiste onderdelen niet bij zich. Ze zullen besteld worden. Juni 2025 - technieker meldt dat toestel onherstelbaar is, het zal vervangen worden. 8 juli 2025 - ik neem contact op met whirlpool service op 02 263 33 33. De technieker heeft de vervangopdracht niet doorgegeven. Daarom is er nog niets gebeurd. De operator geeft de vervangopdracht door. 15 juli 2025 - ik bel opnieuw - de vervangopdracht is in behandeling. 23 juli 2025 - ik bel opnieuw - de vervangopdracht is nog steeds in behandeling. Vandaag 28 Juli 2025, nog steeds geen datum van levering ontvangen.. hoog tijd om test aankoop in te schakelen.

Opgelost
B. R.
22/08/2024

Ventilator no frost diepvriezer vriest vast

Wij hebben sinds 4 jaar een no frost diepvriezer van Whirlpool. Net na garantie merkten wij een brommend geluid bovenaan de diepvries. Na verloop van tijd stopte dit: het was de ventilator die blokkeerde waardoor de hele diepvries ontdooid was. Een technieker kwam toen langs, zei dat waarschijnlijk we de deur slecht gedicht hadden en verzekerde ons dat dit niet meer kon gebeuren. Sindsdien hebben we al 2x hetzelfde meegemaakt met ongeveer 1 jaar interval ertussen. Als we dit probleem voorleggen aan de Whirlpool herstel service krijgen we allerlei excuses te horen: 1) no frost is geen garantie op niet ontdooien 2) diepvries staat te lang open 3) te warme gerechten in de diepvries gedaan Echter moeten wij telkens dit probleem zich voordoet meer dan de helft van onze etenswaren weggooien omdat we geen plaats hebben om ze elders in te vriezen. Door dit probleem te googlen kwam ik uit op jullie site waarbij iemand exact hetzelfde probleem schetst. Ik ben ervan overtuigd dat dit een fabricage fout is in de Whirlpool modellen en zou Whirlpool willen vragen om tussen te komen in de aankoop van een nieuw en correct werkend model. (Of een herstelling maar daar geloof ik niet meer in)

Afgesloten
L. S.
24/05/2024

herstelling klopt niet

Beste Ik kocht in september 2022 een wasmachine van whirlpool op vrijdag 10 mei kreeg ik nadat er die week een stroompanne was geweest van fluvius een fout code. De foutcode F9-E2. Heb toen direct naar jullie dienst na verkoop gebeld om dit te melden, jullie hebben dan alles opgemaakt. Op donderdag 16 mei is er een technieker van Whirlpool langs gekomen, deze persoon heeft eigenlijk niks gedaan, hij meldde dat de fout aan mijn eigen lag dat de darm voor het afpompen te ver van de machine lag. Mijn mama heeft direct erna terug geprobeerd om te wassen maar natuurlijk zoals verwacht kwam de fout code er terug op. Op woensdag 22/5 kwamen er ook 2 techniekers van Krëfel langs deze testen direct ook de machine en kreeg ook direct de foutcode. Ze melden dat ze met de consument dienst gingen onderhandelen voor een nieuw toestel. Ook op die dag kwam er een technieker van Whirlpool langs, deze heeft ook van alles getest en kreeg ook de foutcode. Hij haalde de plaat achteraan eraf en toen bleek dat er water onderaan in de machine lag. Volgens de technieker is nu de trommel kapot, wat volgens ons niet het probleem is, want dan is er geen foutcode opgekomen dat een probleem met communicatie tussen de pomp en de hoofdprintplaat niet goed is. Tuurlijk als je een fles water in de trommel gooit en enkel laat afpompen en de foutcode er dan op komt als hij nog niet klaar is met afpompen dan zal er natuurlijk nog water in de trommel achter blijven en door te kantelen zal het water er uiteraard langs onder eruit lopen. Want het vreemde is dat mijn dochter de dag ervoor zelf de achterkant er had afgehaald en er toen geen enkel drupje water op de onderplaat te vinden was.IK ga achter niet akkoord met de voorgestelde oplossing voor whirlpool zelf om de trommel te veranderen. Want ik geloof niet dat het probleem dan opgelost gaat zijn. IK wil echter een andere oplossing hiervoor want wat heeft het water dat door hem er is uitgelopen wel niet geraakt van draden enzo. Ik wens een ander wasmachine van jullie of van Whirlpool! BESTELBONNUMMER: 22092803875921Info toestel: WASMACHINE WHIRLPOOL W8W846WRBEKREFEL CODE: 11004581Mevrouw

Afgesloten
J. A.
10/05/2024

Koelkast reparatie

Mijn 3 jaar oude whirlpool koelkast is kapot gegaan. Ik heb het merk gebeld en zij hebben een monteur gestuurd om de storing te verhelpen. De technicus zei dat er geen reparatie was en bracht mij € 120,- in rekening. Hij zei dat ik 40% korting had op een nieuwe koelkast en dat de € 120,- zou worden afgetrokken als ik de koelkast kocht. Hij stuurde me een e-mail met de promotie en die heb ik nooit ontvangen Ik heb iemand anders gebeld en de koelkast gerepareerdop de website van whirlpool staat dat het concert €219 kost. de technicus wilde de koelkast eenvoudigweg niet repareren en bracht mij € 120,- in rekening

Afgesloten
J. S.
16/03/2024

Probleem met wasmachine/droogkast 4 keer op 2,5 jaar

Beste In mei 2021 bestelde wij een Whirlpool wasmachine en droogkast. Na nog geen twee jaar was onze droogkast kapot na 2 herstellingen en een aantal verplaatsingen van afspraken. Toen hebben we via Testaankoop een stuk van de aankoopwaarde kunnen terugkrijgen, gezien de service die geboden werd, niet echt correct was.Nu zijn we nog geen 3 jaar later en ook de wasmachine begeeft het. Het water loopt langs het wasmiddel reservoir langs de wasmachine de vloer op.Zelfs na reinigen, wasmachine spoelen, filter leeg en proper maken,... blijft het probleem hetzelfde.Gezien onze historie met Whirlpool hebben wij geen zin om dezelfde procedure te doorstaan om onze wasmachine gemaakt te krijgen. Daarom vragen we 250 EUR vergoeding. Dit zodat we een kwaliteitsvolle wasmachine kunnen kopen. Er is steeds een technieker welkom om het probleem vast te stellen maar het komen herstellen en dan na een periode terug iemand moeten opbellen, is voor ons niet meer relevant.Hoogachtend

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform