Wij hebben sinds 4 jaar een no frost diepvriezer van Whirlpool. Net na garantie merkten wij een brommend geluid bovenaan de diepvries. Na verloop van tijd stopte dit: het was de ventilator die blokkeerde waardoor de hele diepvries ontdooid was. Een technieker kwam toen langs, zei dat waarschijnlijk we de deur slecht gedicht hadden en verzekerde ons dat dit niet meer kon gebeuren. Sindsdien hebben we al 2x hetzelfde meegemaakt met ongeveer 1 jaar interval ertussen. Als we dit probleem voorleggen aan de Whirlpool herstel service krijgen we allerlei excuses te horen:
1) no frost is geen garantie op niet ontdooien
2) diepvries staat te lang open
3) te warme gerechten in de diepvries gedaan
Echter moeten wij telkens dit probleem zich voordoet meer dan de helft van onze etenswaren weggooien omdat we geen plaats hebben om ze elders in te vriezen.
Door dit probleem te googlen kwam ik uit op jullie site waarbij iemand exact hetzelfde probleem schetst.
Ik ben ervan overtuigd dat dit een fabricage fout is in de Whirlpool modellen en zou Whirlpool willen vragen om tussen te komen in de aankoop van een nieuw en correct werkend model. (Of een herstelling maar daar geloof ik niet meer in)