Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Parkeerprobleem - show gemist!!
Geachte heer, mevrouw, Voor de show van Bryan Adams op 3 oktober had ik 2 tickets gekocht. Op voorhand kregen wij parkeerinfo doorgestuurd waarmee we niets konden aanvangen (zie bijlage). De ene parking zou niet open zijn door de week, de andere parking geeft voorrang aan bezoekers met VIP kaarten. Echter hebben wij geen andere mogelijkheid om ter plekke te geraken. Met dit in het achterhoofd zijn wij dus ruim op tijd vertrokken (2u op voorhand), bij aankomst blijkt de verkeerssituatie rond de zaal 1 grote ramp. Pure chaos. Vlak voor we de parking willen inrijden, krijgen we te horen dat die helaas vanavond uitsluitend beschikbaar is voor VIPS. Dit was NERGENS online te lezen!!! Daar staan we dan mooi, na een uur aanschuiven in de file. Op dat moment is het reeds 19u30 en krijgen we de boodschap dat we moeten parkeren op een parking in Anderlecht en met de bus moeten komen. Totaal onmogelijk op dat moment dus, tenzij we een halfuur van de show willen missen. We rijden verder en zoeken nog een plekje in de buurt. De eerste beschikbare parkeerplaatsen langs de kant van de weg zijn op 3km van de zaal. Dit is toch gewoon compleet onaanvaardbaar voor zo'n grote concertlocatie???!!! Nergens zijn wij geïnformeerd over de parking (die dus wel blijkt open te zijn doordeweeks, ondanks tegenstrijdige berichtgeving op de website). Uit pure miserie zijn wij dus omstreeks 20u30 teruggekeerd naar huis. Onze tickets zijn we kwijt en we hebben geen seconde van de show gezien waarvoor we (veel te veel) betaald hebben. Ik wil bij deze dan ook op z'n minst mijn tickets terug + een schadevergoeding voor de uren en benzine die we door jullie incapabel beleid kwijtgeraakt zijn. Groeten, Kenneth
Geen duidelijke info bij ticketaankoop
Al meermaals klaagde ik de online ticketing dienst van Vorst Nationaal aan, zonder resultaat. Als je online tickets wilt kopen, is het helemaal niet duidelijk wat je krijgt voor je geld. Vorst Nationaal is een gigantische zaal. Als je tickets koopt, zijn die onderverdeeld in 4-5 categorieën met wisselende prijzen. Wat de staanplaatsen betreft is het vrij duidelijk, maar als je zitplaatsen bestelt weet je niet waar je terechtkomt. Nochtans is er een groot verschil tussen een zitplaatsje centraal op het balkon, links of rechts, helemaal bovenaan in het hoekje, ... Vorst Nationaal plaatst wel een zaalplan op zijn website. Die is netjes ingekleurd, maar niet voorzien van een legende. De kleuren zijn dus maar voor de show, veronderstel ik? Als je tickets koopt, krijg je wel je rijnummer en zitplaats. Maar er is geen enkele manier om na te gaan waar je dan precies zit. Het zaalplan is immers niet zo gedetailleerd. Ik heb al meermaals gebeld naar Vorst Nationaal om het probleem aan te kaarten, maar kreeg nooit antwoord. Volgens mij is het niet logisch dat je als consument geld moet neertellen om dan uiteindelijk niet te weten wat je daar precies voor terugkrijgt. In het verleden kocht ik tickets en zat ik helemaal achteraan in de zaal. Wellicht had ik die 55 euro (maal twee) liever anders besteed als ik dat had geweten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten