Terug

Geen duidelijke info bij ticketaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VORST NATIONAAL

28/05/2018

Al meermaals klaagde ik de online ticketing dienst van Vorst Nationaal aan, zonder resultaat. Als je online tickets wilt kopen, is het helemaal niet duidelijk wat je krijgt voor je geld. Vorst Nationaal is een gigantische zaal. Als je tickets koopt, zijn die onderverdeeld in 4-5 categorieën met wisselende prijzen. Wat de staanplaatsen betreft is het vrij duidelijk, maar als je zitplaatsen bestelt weet je niet waar je terechtkomt. Nochtans is er een groot verschil tussen een zitplaatsje centraal op het balkon, links of rechts, helemaal bovenaan in het hoekje, ... Vorst Nationaal plaatst wel een zaalplan op zijn website. Die is netjes ingekleurd, maar niet voorzien van een legende. De kleuren zijn dus maar voor de show, veronderstel ik? Als je tickets koopt, krijg je wel je rijnummer en zitplaats. Maar er is geen enkele manier om na te gaan waar je dan precies zit. Het zaalplan is immers niet zo gedetailleerd. Ik heb al meermaals gebeld naar Vorst Nationaal om het probleem aan te kaarten, maar kreeg nooit antwoord. Volgens mij is het niet logisch dat je als consument geld moet neertellen om dan uiteindelijk niet te weten wat je daar precies voor terugkrijgt. In het verleden kocht ik tickets en zat ik helemaal achteraan in de zaal. Wellicht had ik die 55 euro (maal twee) liever anders besteed als ik dat had geweten.

Berichten (1)

VORST NATIONAAL

Naar: A. C.

28/05/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform