Geachte heer, mevrouw,
Voor de show van Bryan Adams op 3 oktober had ik 2 tickets gekocht. Op voorhand kregen wij parkeerinfo doorgestuurd waarmee we niets konden aanvangen (zie bijlage). De ene parking zou niet open zijn door de week, de andere parking geeft voorrang aan bezoekers met VIP kaarten. Echter hebben wij geen andere mogelijkheid om ter plekke te geraken.
Met dit in het achterhoofd zijn wij dus ruim op tijd vertrokken (2u op voorhand), bij aankomst blijkt de verkeerssituatie rond de zaal 1 grote ramp. Pure chaos. Vlak voor we de parking willen inrijden, krijgen we te horen dat die helaas vanavond uitsluitend beschikbaar is voor VIPS. Dit was NERGENS online te lezen!!! Daar staan we dan mooi, na een uur aanschuiven in de file. Op dat moment is het reeds 19u30 en krijgen we de boodschap dat we moeten parkeren op een parking in Anderlecht en met de bus moeten komen. Totaal onmogelijk op dat moment dus, tenzij we een halfuur van de show willen missen. We rijden verder en zoeken nog een plekje in de buurt. De eerste beschikbare parkeerplaatsen langs de kant van de weg zijn op 3km van de zaal. Dit is toch gewoon compleet onaanvaardbaar voor zo'n grote concertlocatie???!!!
Nergens zijn wij geïnformeerd over de parking (die dus wel blijkt open te zijn doordeweeks, ondanks tegenstrijdige berichtgeving op de website). Uit pure miserie zijn wij dus omstreeks 20u30 teruggekeerd naar huis. Onze tickets zijn we kwijt en we hebben geen seconde van de show gezien waarvoor we (veel te veel) betaald hebben. Ik wil bij deze dan ook op z'n minst mijn tickets terug + een schadevergoeding voor de uren en benzine die we door jullie incapabel beleid kwijtgeraakt zijn.
Groeten,
Kenneth