Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met versturen
Beste Ik bestelde een 4 seizoensdonsdeken aan een interessante prijs . Dit is reeds ook betaald . We krijgen het mailtje dat het verstuurd wordt vanuit voordeelvanger en dit namelijk met postNL . Dus we krijgen ook de gebruikelijke track en trace . Dus wij super blij dat het donsdeken eindelijk onderweg was . Want er was al vertraging door de leverancier , dit heb ik ook zelf moeten navragen . We bekeken de track en trace en deze blijf staan op zending wordt verwacht bij PostNL . En dit blijft zo na enkele dagen . Dus ik begin al achterdochtig te worden . Ik mail naar de firma voordeelvanger . Die zeggen mij dat het pakket al bij PostNL is . Dus ik neem contact op met PostNL . Als ik eindelijk contact heb met hen , sturen die mij door naar de belgische tak van postNL . Na daar eindelijk ook contact te hebben na vrrschillende wegen van contact te proberen , krijg ik het antwoord ja wij hebben geen pakket ontvangen . Het is hier nog altijd niet . Ik begon al kwaad te worden , ik weet nog altijd niet waar mijn donsdeken is . PostNL belgie zegt dat voordeelvanger dit moet gaan uitzoeken bij PostNL nederland . Dus ik stuur dit terug naar voordeelvanger , want die zeiden mij dat het aan POstNL ligt . Ik krijg sindsdien geen reactie meer. Ik jeb al de verschillende manieren geprobeerd . Via whatsap , via mail , vandaag meerdere maal via whatsap . Ik heb geen tijd om te telefoneren met die firma , ik werk godganse dagen van smoggens vroeg hot savonds laat . Via deze wrg hoop ik toch te wrten te komen waar mijn donsdeken is . Want mijn geld terug wil ik niet , ik wil dat donsdeken . Direct voorstellen om geld terug te storten pakt niet bij mij !
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten