Terug

Problemen met versturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Voordeelvanger

12/10/2020

Beste Ik bestelde een 4 seizoensdonsdeken aan een interessante prijs . Dit is reeds ook betaald . We krijgen het mailtje dat het verstuurd wordt vanuit voordeelvanger en dit namelijk met postNL . Dus we krijgen ook de gebruikelijke track en trace . Dus wij super blij dat het donsdeken eindelijk onderweg was . Want er was al vertraging door de leverancier , dit heb ik ook zelf moeten navragen . We bekeken de track en trace en deze blijf staan op zending wordt verwacht bij PostNL . En dit blijft zo na enkele dagen . Dus ik begin al achterdochtig te worden . Ik mail naar de firma voordeelvanger . Die zeggen mij dat het pakket al bij PostNL is . Dus ik neem contact op met PostNL . Als ik eindelijk contact heb met hen , sturen die mij door naar de belgische tak van postNL . Na daar eindelijk ook contact te hebben na vrrschillende wegen van contact te proberen , krijg ik het antwoord ja wij hebben geen pakket ontvangen . Het is hier nog altijd niet . Ik begon al kwaad te worden , ik weet nog altijd niet waar mijn donsdeken is . PostNL belgie zegt dat voordeelvanger dit moet gaan uitzoeken bij PostNL nederland . Dus ik stuur dit terug naar voordeelvanger , want die zeiden mij dat het aan POstNL ligt . Ik krijg sindsdien geen reactie meer. Ik jeb al de verschillende manieren geprobeerd . Via whatsap , via mail , vandaag meerdere maal via whatsap . Ik heb geen tijd om te telefoneren met die firma , ik werk godganse dagen van smoggens vroeg hot savonds laat . Via deze wrg hoop ik toch te wrten te komen waar mijn donsdeken is . Want mijn geld terug wil ik niet , ik wil dat donsdeken . Direct voorstellen om geld terug te storten pakt niet bij mij !

Berichten (2)

Voordeelvanger

Naar: L. B.

13/10/2020

Goedemiddag,Zoals vanochtend mede gedeeld te hebben is uw pakket onderweg:s:jouw.postnl.beack-and-trace/3SMOX10240123-BE-8700Helaas door de aanhoudende Covid kan er een vertraging ontstaan in de bezorging.Wij zien dat er gewoon is gereageerd op uw berichten, wellicht dat deze per abuis in uw spam terecht zijn gekomen?Met vriendelijke groeten,Nathalie VoordeelVanger.nlInternational Trade Concepts B.V.**Uw vraag is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen heeft, reageer dan op dit e-mailbericht.**On Mon, Oct 12, 2020 8:24 PM, klachtenbox@test-aankoop.be

L. B.

Naar: Voordeelvanger

13/10/2020

BesteDe antwoorden kwamen niet in mijn spam terecht . Vandaag kreeg ik pas antwoord dat het plots onderweg is . Ik heb gisteren contact gezocht via mail en via whatsapp en dan krag ik geen antwoord en nu het plots boven water is krijg ik een droge mail met excuus van covid vertraging . Hier ben ik allesbehalve blij mee hoor ! Ik krijg nu de schuld terwijl het niet mijn schuld was ! MvgLien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform