Beste Ik bestelde een 4 seizoensdonsdeken aan een interessante prijs . Dit is reeds ook betaald . We krijgen het mailtje dat het verstuurd wordt vanuit voordeelvanger en dit namelijk met postNL . Dus we krijgen ook de gebruikelijke track en trace . Dus wij super blij dat het donsdeken eindelijk onderweg was . Want er was al vertraging door de leverancier , dit heb ik ook zelf moeten navragen . We bekeken de track en trace en deze blijf staan op zending wordt verwacht bij PostNL . En dit blijft zo na enkele dagen . Dus ik begin al achterdochtig te worden . Ik mail naar de firma voordeelvanger . Die zeggen mij dat het pakket al bij PostNL is . Dus ik neem contact op met PostNL . Als ik eindelijk contact heb met hen , sturen die mij door naar de belgische tak van postNL . Na daar eindelijk ook contact te hebben na vrrschillende wegen van contact te proberen , krijg ik het antwoord ja wij hebben geen pakket ontvangen . Het is hier nog altijd niet . Ik begon al kwaad te worden , ik weet nog altijd niet waar mijn donsdeken is . PostNL belgie zegt dat voordeelvanger dit moet gaan uitzoeken bij PostNL nederland . Dus ik stuur dit terug naar voordeelvanger , want die zeiden mij dat het aan POstNL ligt . Ik krijg sindsdien geen reactie meer. Ik jeb al de verschillende manieren geprobeerd . Via whatsap , via mail , vandaag meerdere maal via whatsap . Ik heb geen tijd om te telefoneren met die firma , ik werk godganse dagen van smoggens vroeg hot savonds laat . Via deze wrg hoop ik toch te wrten te komen waar mijn donsdeken is . Want mijn geld terug wil ik niet , ik wil dat donsdeken . Direct voorstellen om geld terug te storten pakt niet bij mij !