Score

Beste klantenservice

9.2/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

11 klachten

1 Afgesloten klachten

...

10 In behandeling

20.00% Beantwoord
80.00% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 0 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • glenn v

    6/12/2018

    Opzegging abonnement

    "Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen commun..."
    afgesloten Succesvol
  • Arnould M

    15/07/2018

    Stopzetten abonnement na proefperiode

    "Ik heb reeds tweemaal Villo via digitale weg, alsook eenmaal via brief gecontacteerd om mijn abonnement stop te zetten na het verlopen van de proefperiode. Via digitale weg tweemaal ontvangstbevestigi..."

Bekijk alle klachten voor deze sector