Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Billo annuleert boeking en wij moeten bijbetalen
Geachte, Ik heb een boeking gedaan voor een taxirit voor naar de luchthaven te brengen juist voor de corona. Deze is mits corona al een paar keer verzet geweest en elke keer moesten we bijbetalen. Nu zouden we in april vertrekken naar Griekenland en nu annuleert billo de rit en zouden we opnieuw moeten boeken en kost ons dat 140 euro extra omdat we niet met meerdere personen in de taxi mogen zitten, maar wel met 100 op de vlieger. Dit is iets dat niet kan, deze reis heeft ons al veel geld gekost zonder dat we er geraakt zijn. Ik kan er niets aan doen dat het corona is, maar iedereen profiteert er wel van en maken altij ander regels. Geboekt is geboekt ik vind t schandalig dat er elke keer maar geld bij en bij komt.
Opzegging abonnement
Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen communicatie, ze zijn niet bereikbaar,... dit is het 2de jaar dat ik probeer op te zeggen. Vorig jaar is het ook mislukt, nu ben ik hun ondermaatse service beu.Alvast bedankt voor de hulp
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten