VILLO

VERVOERDIENSTEN

Score

63 punten
Goede klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 23 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
18 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 18 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • I. V.

    11/12/2019

    Problemen met terugbetaling

    VILLO VERVOERDIENSTEN

    "Beste, ik bestelde op 9 september een Villo! abonnement voor mijn zoon. Met een Brik code was ons 50% korting beloofd (studentenabonnement), 17 euro ipv 34. Bij de bestelling ging er iets mis en werd ..."
    afgesloten Niet succesvol
  • B. D.

    5/08/2019

    Kan geen fiets huren

    VILLO VERVOERDIENSTEN

    "Ik ben betalend abonnee van Villo (Brussel), deelfietsen systeem. Door een software-update die Villo recentelijk uitgerold heeft, kan ik geen fiets meer huren: niet via de app (er zit een bug in, er w..."
    afgesloten Niet succesvol
  • g. v.

    6/12/2018

    Opzegging abonnement

    VILLO VERVOERDIENSTEN

    "Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen commun..."
    afgesloten Succesvol
  • A. M.

    15/07/2018

    Stopzetten abonnement na proefperiode

    VILLO VERVOERDIENSTEN

    "Ik heb reeds tweemaal Villo via digitale weg, alsook eenmaal via brief gecontacteerd om mijn abonnement stop te zetten na het verlopen van de proefperiode. Via digitale weg tweemaal ontvangstbevestigi..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten voor deze sector