Score

Score best

8.8/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

14 klachten

2 Afgesloten klachten

...

12 In behandeling

16.67% Beantwoord
83.33% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 0 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • B. D.

    5/08/2019

    Kan geen fiets huren

    "Ik ben betalend abonnee van Villo (Brussel), deelfietsen systeem. Door een software-update die Villo recentelijk uitgerold heeft, kan ik geen fiets meer huren: niet via de app (er zit een bug in, er w..."
  • g. v.

    6/12/2018

    Opzegging abonnement

    "Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen commun..."
    afgesloten Succesvol
  • A. M.

    15/07/2018

    Stopzetten abonnement na proefperiode

    "Ik heb reeds tweemaal Villo via digitale weg, alsook eenmaal via brief gecontacteerd om mijn abonnement stop te zetten na het verlopen van de proefperiode. Via digitale weg tweemaal ontvangstbevestigi..."

Bekijk alle klachten voor deze sector