VILLO

VERVOERDIENSTEN

Score

88 punten
Berekening van de score
Status Value
Open 0,00%
Closed 100,00%
  • 16 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 100% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

...

...
...
......

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • B. D.

    5/08/2019

    Kan geen fiets huren

    "Ik ben betalend abonnee van Villo (Brussel), deelfietsen systeem. Door een software-update die Villo recentelijk uitgerold heeft, kan ik geen fiets meer huren: niet via de app (er zit een bug in, er w..."
  • g. v.

    6/12/2018

    Opzegging abonnement

    "Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen commun..."
    afgesloten Succesvol
  • A. M.

    15/07/2018

    Stopzetten abonnement na proefperiode

    "Ik heb reeds tweemaal Villo via digitale weg, alsook eenmaal via brief gecontacteerd om mijn abonnement stop te zetten na het verlopen van de proefperiode. Via digitale weg tweemaal ontvangstbevestigi..."

Bekijk alle klachten voor deze sector