Terug

Opzegging abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VILLO

06/12/2018

Beste, Een villo abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Op 10 september 2018 heb ik een brief gestuurd, plots is er alweer 33,70€ gecrediteerd. Er werd geen antwoord gestuurd, geen communicatie, ze zijn niet bereikbaar,... dit is het 2de jaar dat ik probeer op te zeggen. Vorig jaar is het ook mislukt, nu ben ik hun ondermaatse service beu.Alvast bedankt voor de hulp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform