Terug

Billo annuleert boeking en wij moeten bijbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: VILLO

22/01/2022

Geachte, Ik heb een boeking gedaan voor een taxirit voor naar de luchthaven te brengen juist voor de corona. Deze is mits corona al een paar keer verzet geweest en elke keer moesten we bijbetalen. Nu zouden we in april vertrekken naar Griekenland en nu annuleert billo de rit en zouden we opnieuw moeten boeken en kost ons dat 140 euro extra omdat we niet met meerdere personen in de taxi mogen zitten, maar wel met 100 op de vlieger. Dit is iets dat niet kan, deze reis heeft ons al veel geld gekost zonder dat we er geraakt zijn. Ik kan er niets aan doen dat het corona is, maar iedereen profiteert er wel van en maken altij ander regels. Geboekt is geboekt ik vind t schandalig dat er elke keer maar geld bij en bij komt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform