Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
foute aanrekening
Goedemorgen, Bijlage: communicatie bedrijf+copie afrekening Mastercard Bij de laatste afrekening van mijn Mastercard was er 2,49 euro van de rekening gegaan zonder mijn toestemming. Na contact met het bedrijf bleek het te gaan om een abonnement met Discover Press dat was ik aangegaan. Ik zou ook een mail ontvangen hierover wat niet het geval is. Het abonnement is stopgezet maar het bedrijf weigert die 2,49 euro terug te betalen. Ik heb bij het bedrijf wel twee magazines dat ik jaarlijks betaal. Groeten Pierre Raemdonck
Geen levering na verkoop abonnement
Op 22april kocht ik een jaarabonnement op 'Feeling Wonen' via Viapress.be.Momenteel zijn we bijna 2 maanden verder en kreeg ik nog geen tijdschrift in de brievenbus.Wanneer ik naar mijn 'account' op hun website ga, vind ik geen gedetailleerde info van de orderstatus van mijn bestelling.Hen proberen telefonisch contacteren lijkt tevergeefs.Voor extra klachten: https://nl-be.trustpilot.com/review/viapress.be?languages=allLijkt heel dom dat ik de reviews niet eerder heb bekeken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten