Terug

Geen levering na verkoop abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Viapress.be

07/06/2022

Op 22april kocht ik een jaarabonnement op 'Feeling Wonen' via Viapress.be.Momenteel zijn we bijna 2 maanden verder en kreeg ik nog geen tijdschrift in de brievenbus.Wanneer ik naar mijn 'account' op hun website ga, vind ik geen gedetailleerde info van de orderstatus van mijn bestelling.Hen proberen telefonisch contacteren lijkt tevergeefs.Voor extra klachten: https://nl-be.trustpilot.com/review/viapress.be?languages=allLijkt heel dom dat ik de reviews niet eerder heb bekeken.

Berichten (3)

Viapress.be

Naar: J. D.

07/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Viapress.be

Naar: J. D.

24/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

Viapress.be

Naar: J. D.

27/06/2022

Beste,Bedankt voor uw bericht. Na controle stellen wij vast dat in onze systemen alles correct geregistreerd staat.Het gaat om een 2-maandelijkse verschijning waardoor het wat langer wat langer kan duren wanneer men het eerste nummer van het abonnement ontvangt. Een abonnement start altijd vanaf het eerstvolgende nummer. Het eerste nummer had onderstaande abonnee moeten ontvangen rond 10/6. Indien de abonnee deze niet ontving kunnen we dit nummer laten nasturen.Indien de abonnee het abonnement liever stopzet, ontvangen wij graag het IBAN-nummer zodat wij het abonnement terugbetalen.Mvg, CHRISTOPHER WEEMAELSRoute de Lennik 4511070 Brussels - Belgiumchristopher.weemaels@partnerpress.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform