Meest recente klachten

L. S.
22/07/2025

Herstelling onder garantie

Geachte mevrouw/heer, Op 10 maart 2025 kocht ik een VEVOR Zuivere Sinusomvormer Spanningsomvormer 3kW DC24V naar AC230V Omvormer in uw winkel en betaalde ik er 200.99 euro voor. Na 4 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, toestel gaf AC output 253v terwijl dit maar 220v/230v mag zijn. Enkele uren nadien was het apparaat volledig dood. Op 18 juli 2025 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat er geen herstellingspunt aanwezig is in mijn regio.. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Scholte Ludwig

Opgelost
S. M.
20/12/2024

Brievenbus beschadiging vastgesteld bij levering

Bestellingsnummer: 24112100991210107732 Dec 04, 2024 11:10:20 VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc. VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc./ 175,99 € Suzie MAT Bij het openen van de verpakking merkte ik, samen met de tuinaanlegger, die de brievenbus zou plaatsen, dat de voorkant niet effen was, het leek of bij het spuiten de verf niet helemaal droog was en zo in de verpakking ging en hierdoor oneffenheden zijn (ook op het piepschuim stelden we zwarte verfvlekken vast). Ik zou het heel fijn vinden dat jullie de brievenbus zo spoedig mogelijk komen omruilen voor een mooie, nieuwe. jpg Dec 04, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor de nieuwe e-mail. Bedankt dat u voor ons product heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Wij nemen uw probleem zeer serieus en zullen ons best doen om het op te lossen. Er wordt momenteel een technische diagnose uitgevoerd op de door u verstrekte informatie. Dit zal enige tijd in beslag nemen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-3 dagen een reactie. Om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen, heb ik deze zaak als prioriteit gemarkeerd en neem ik contact met u op zodra er vooruitgang is. Bedankt voor uw begrip en geduld. Hartelijke groeten Patricia Dec 05, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor uw beslissing over Vevor. Het spijt ons dat u niet tevreden bent met ons product. Probeer het te repareren met verf van dezelfde kleur. Als het product nog steeds voor uw probleem kan worden gebruikt, kunnen wij u 20 euro ter compensatie aanbieden als u het kunt accepteren. We kijken uit naar uw nieuwe feedback. Excuseer ons voor het ongemak. Als u nog vragen heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Hartelijke groeten Patricia Dec 06, 2024 Suzie MAT Beste Patricia De oplossing, die u voorstelt, reikt me ontoereikend. Volgens mij gaat het hier effectief om een fout bij de constructie, zoals ik reeds in mijn eerste berichtje aangaf. Ik zou het dus heel erg appreciëren mochten jullie een omruiling willen organiseren. Vriendelijke groeten Suzie Dec 06, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Bedankt voor uw nieuwe e-mailadres en excuseer u voor het ongemak. Wij raden geen retourzendingen of ruilingen aan. Omdat ons magazijn, dat zich bezighoudt met de klantenservice, erg ver van u verwijderd is, zullen er verschillende problemen optreden wanneer u de goederen retourneert, bijvoorbeeld: de goederen kunnen verloren gaan of kapot gaan tijdens de verzending. Daarom is het beter dat u het behoudt om de verliezen te verminderen. Indien nodig kunnen wij u een gedeeltelijke terugbetaling van 53 euro aanbieden. Dan kunt u het product misschien houden. Denk alsjeblieft nog eens na. Wij vragen om uw begrip en verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij hopen snel uw antwoord te hebben. Hartelijke groeten Patricia Dec 07, 2024 Suzie MAT Gelieve dit ticket te heropenen… ik heb het momenteel erg druk en tracht advies in te winnen bij Test Aankoop Dec 12, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor uw nieuwe e-mail. Hartelijk dank voor uw moeite. Oké, dan wachten we op je nieuwe reactie. Heeft u nog vragen, neem dan direct contact met ons op. Wij bieden u graag hulp aan. Hartelijke groeten Patricia Dec 13, 2024Dienst na verkoop/Beschadigd aangekomen Ticket ID:1733307020979

Afgesloten
P. K.
1/03/2024

Probleem met toestel en geen mogelijkheid tot terugsturen en terugbetaling

Beste,Ik bestelde Vevor pottenbakkerschijf https://www.vevor.nl/pottenbakkersschijf-c_11146/vevor-aardewerk-wielen-elektrisch-aardewerkwiel-groen-aardewerk-wiel-voetpedaal-p_010227520085.Deze is geleverd, maar na 5 minuten kortsluiting en na een dag viel ook het bedieningspaneel eraf.Daarna contacteerde ik hen en ze vroegen mij om filmpjes te sturen en ook de onderkant open te vijzen en dan om te zien of ze probleem zagen. Elke keer met tussenstap dat ze technieker contacteren.Nu gaan ze stukken opsturen enzo en refund van 20 euro, maar ik vraag om dit gewoon te kunnen sturen volgens warranty.Nu heb ik ook al geprobeerd om review te schrijven en dit is echt onmogelijk, ze vragen youtube link in bepaald veld.Heb ook al geprobeerd via hun chat om te vragen met verwijzing naar ticket id (1708453471905). Deze stuurt screenshots in andere taal enzo.Dus heb gevoel dat soort van scam is.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform