Terug

Brievenbus beschadiging vastgesteld bij levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. M.

Naar: VEVOR

20/12/2024

Bestellingsnummer: 24112100991210107732 Dec 04, 2024 11:10:20 VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc. VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc./ 175,99 € Suzie MAT Bij het openen van de verpakking merkte ik, samen met de tuinaanlegger, die de brievenbus zou plaatsen, dat de voorkant niet effen was, het leek of bij het spuiten de verf niet helemaal droog was en zo in de verpakking ging en hierdoor oneffenheden zijn (ook op het piepschuim stelden we zwarte verfvlekken vast). Ik zou het heel fijn vinden dat jullie de brievenbus zo spoedig mogelijk komen omruilen voor een mooie, nieuwe. jpg Dec 04, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor de nieuwe e-mail. Bedankt dat u voor ons product heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Wij nemen uw probleem zeer serieus en zullen ons best doen om het op te lossen. Er wordt momenteel een technische diagnose uitgevoerd op de door u verstrekte informatie. Dit zal enige tijd in beslag nemen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-3 dagen een reactie. Om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen, heb ik deze zaak als prioriteit gemarkeerd en neem ik contact met u op zodra er vooruitgang is. Bedankt voor uw begrip en geduld. Hartelijke groeten Patricia Dec 05, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor uw beslissing over Vevor. Het spijt ons dat u niet tevreden bent met ons product. Probeer het te repareren met verf van dezelfde kleur. Als het product nog steeds voor uw probleem kan worden gebruikt, kunnen wij u 20 euro ter compensatie aanbieden als u het kunt accepteren. We kijken uit naar uw nieuwe feedback. Excuseer ons voor het ongemak. Als u nog vragen heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Hartelijke groeten Patricia Dec 06, 2024 Suzie MAT Beste Patricia De oplossing, die u voorstelt, reikt me ontoereikend. Volgens mij gaat het hier effectief om een fout bij de constructie, zoals ik reeds in mijn eerste berichtje aangaf. Ik zou het dus heel erg appreciëren mochten jullie een omruiling willen organiseren. Vriendelijke groeten Suzie Dec 06, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Bedankt voor uw nieuwe e-mailadres en excuseer u voor het ongemak. Wij raden geen retourzendingen of ruilingen aan. Omdat ons magazijn, dat zich bezighoudt met de klantenservice, erg ver van u verwijderd is, zullen er verschillende problemen optreden wanneer u de goederen retourneert, bijvoorbeeld: de goederen kunnen verloren gaan of kapot gaan tijdens de verzending. Daarom is het beter dat u het behoudt om de verliezen te verminderen. Indien nodig kunnen wij u een gedeeltelijke terugbetaling van 53 euro aanbieden. Dan kunt u het product misschien houden. Denk alsjeblieft nog eens na. Wij vragen om uw begrip en verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij hopen snel uw antwoord te hebben. Hartelijke groeten Patricia Dec 07, 2024 Suzie MAT Gelieve dit ticket te heropenen… ik heb het momenteel erg druk en tracht advies in te winnen bij Test Aankoop Dec 12, 2024 Vevor Customer Service Goededag, Hartelijk dank voor uw nieuwe e-mail. Hartelijk dank voor uw moeite. Oké, dan wachten we op je nieuwe reactie. Heeft u nog vragen, neem dan direct contact met ons op. Wij bieden u graag hulp aan. Hartelijke groeten Patricia Dec 13, 2024Dienst na verkoop/Beschadigd aangekomen Ticket ID:1733307020979

Berichten (2)

S. M.

Naar: VEVOR

20/12/2024

Suzie MAT Beste Patricia Zoals aangegeven heb ik Test Aankoop gecontacteerd om mijn rechten als consument te kennen. - In eerste instantie zou bij een beschadigde levering als tegemoetkoming een kosteloze herstelling door de leverancier dienen te gebeuren. - In tweede instantie een kosteloze vervanging van het materiaal (wat ik meteen aanvroeg) - In derde instantie een terugname door uw diensten en een volledige terugbetaling. Uw tegemoetkoming van 53€ om de bus te behouden en zelf te herstellen (lees afschuren/opnieuw spuiten), wat ik nodig acht om ze er als "nieuw" te laten uitzien acht ik aan de lage kant. Om verdere complicaties bij een ruil te vermijden, ben ik bereid ze te behouden mits een tegemoetkoming van 85 €. Dit lijkt me een redelijk bedrag voor de geleden schade. Graag ontving ik uw bevestiging hierover. Mag ik u dan ook verzoeken het bedrag over te schrijven op mijn rekening Vriendelijke groeten Suzie Mat Dec 20, 2024

S. M.

Naar: VEVOR

21/12/2024

Ter info voor dossier bij Test Aankoop Vevor Customer Service Goededag, hartelijk dank voor uw informatie, Het spijt ons dat we uw geld alleen op dezelfde manier kunnen terugbetalen als uw vorige betaalmethode. Dus terug naar je kaart van 7262. Is het goed? Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan weten. Wij lossen deze graag voor u op. Hartelijke groeten Patricia Dec 21, 2024 Suzie MAT Dat is helemaal ok. Ik verwacht dus eerstdaags 85€ op mijnrekening.. Fijn eindejaar. Suzie Dec 21, 2024


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform