Bestellingsnummer: 24112100991210107732
Dec 04, 2024 11:10:20
VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc.
VEVOR pakketbrievenbus 41,2x40,1x110,5 cm pakketbus stalen palletbox 50kg brievenbus Postbox XXL brievenbus met wachtwoordslot drukslot antidiefstal opening voor pakketten brieven etc./
175,99 €
Suzie MAT
Bij het openen van de verpakking merkte ik, samen met de tuinaanlegger, die de brievenbus zou plaatsen, dat de voorkant niet effen was, het leek of bij het spuiten de verf niet helemaal droog was en zo in de verpakking ging en hierdoor oneffenheden zijn (ook op het piepschuim stelden we zwarte verfvlekken vast). Ik zou het heel fijn vinden dat jullie de brievenbus zo spoedig mogelijk komen omruilen voor een mooie, nieuwe.
jpg
Dec 04, 2024
Vevor Customer Service
Goededag,
Hartelijk dank voor de nieuwe e-mail.
Bedankt dat u voor ons product heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven. Wij nemen uw probleem zeer serieus en zullen ons best doen om het op te lossen.
Er wordt momenteel een technische diagnose uitgevoerd op de door u verstrekte informatie. Dit zal enige tijd in beslag nemen. Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-3 dagen een reactie. Om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen, heb ik deze zaak als prioriteit gemarkeerd en neem ik contact met u op zodra er vooruitgang is.
Bedankt voor uw begrip en geduld.
Hartelijke groeten
Patricia
Dec 05, 2024
Vevor Customer Service
Goededag,
Hartelijk dank voor uw beslissing over Vevor.
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met ons product. Probeer het te repareren met verf van dezelfde kleur. Als het product nog steeds voor uw probleem kan worden gebruikt, kunnen wij u 20 euro ter compensatie aanbieden als u het kunt accepteren.
We kijken uit naar uw nieuwe feedback. Excuseer ons voor het ongemak. Als u nog vragen heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Hartelijke groeten
Patricia
Dec 06, 2024
Suzie MAT
Beste Patricia De oplossing, die u voorstelt, reikt me ontoereikend. Volgens mij gaat het hier effectief om een fout bij de constructie, zoals ik reeds in mijn eerste berichtje aangaf. Ik zou het dus heel erg appreciëren mochten jullie een omruiling willen organiseren. Vriendelijke groeten Suzie
Dec 06, 2024
Vevor Customer Service
Goededag,
Bedankt voor uw nieuwe e-mailadres en excuseer u voor het ongemak.
Wij raden geen retourzendingen of ruilingen aan. Omdat ons magazijn, dat zich bezighoudt met de klantenservice, erg ver van u verwijderd is, zullen er verschillende problemen optreden wanneer u de goederen retourneert, bijvoorbeeld: de goederen kunnen verloren gaan of kapot gaan tijdens de verzending. Daarom is het beter dat u het behoudt om de verliezen te verminderen.
Indien nodig kunnen wij u een gedeeltelijke terugbetaling van 53 euro aanbieden. Dan kunt u het product misschien houden.
Denk alsjeblieft nog eens na.
Wij vragen om uw begrip en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Wij hopen snel uw antwoord te hebben.
Hartelijke groeten
Patricia
Dec 07, 2024
Suzie MAT
Gelieve dit ticket te heropenen… ik heb het momenteel erg druk en tracht advies in te winnen bij Test Aankoop
Dec 12, 2024
Vevor Customer Service
Goededag,
Hartelijk dank voor uw nieuwe e-mail.
Hartelijk dank voor uw moeite.
Oké, dan wachten we op je nieuwe reactie.
Heeft u nog vragen, neem dan direct contact met ons op.
Wij bieden u graag hulp aan.
Hartelijke groeten
Patricia
Dec 13, 2024Dienst na verkoop/Beschadigd aangekomen Ticket ID:1733307020979