Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Opzeggen contract
Beste, ik zou willen dat het contract stop gezet word. Maar dat kan blijkbaar niet. Niemand heeft ooit van die 5jaar dat je er aan vast hangt gesproken. Ik heb die container al van 2021 ondertussen de prijzen verdubbeld. En de nieuwe firma van de container heeft aangetekend geschreven om het contract op te zeggen. Zomer 2024 Maar ze blijven nu vol houden dat ik moet blijven tot 6/2026 anders verbrekingsvergoeding. Ik kan nu ook niets meer aanpassen en zien wanneer ze komen ledigen. Wat nu gaat leiden tot onnodige facturen, huur container 8€ vergeefse rit 13€. Ik zou er van af willen. Mvg
Schandalig Veel problemen gehad met hun
Schandalig. Dat is het enige woord dat dit bedrijf beschrijft. Vanaf dag één alleen maar problemen: geen contract, geen communicatie, geen transparantie. De medewerker die ons “contract” zou opsturen is gewoon verdwenen en werkt er zelfs niet meer. Niemand heeft het ooit doorgestuurd. Onprofessioneel op een niveau dat ik nog nooit heb meegemaakt. En dan het toppunt: we zijn zelfs bedreigd geweest door één van hun chauffeurs, die letterlijk zei dat hij de container “door het raam zou gooien”. Onacceptabel. We hebben honderd keer uitgelegd dat de container op ons terras staat — volledig toegankelijk, open, klaar om geleegd te worden. Soms kwamen ze hem ophalen, soms niet. En wij zaten met volle vuilniszakken in tot de week erna. Pure waanzin als je een horeca-zaak runt. Customer care? Bestaat niet. Antwoorden? Nooit. Problemen oplossen? Geen interesse. Professionaliteit? Nul. De slechtste ervaring mogelijk in alles: service, communicatie, opvolging.
Opzeg contract
Beste, Wij sloten met ons bedrijf 9 jaar geleden een contract af voor afvalophaling op ons kantoor met Suez. Zij werden overgenomen door Veolia en blijkbaar werken zij met stilzwijgende verlenging van een erg lange termijn waardoor ons contract nog tot in 2028 loopt. Wij verhuizen binnenkort waardoor we geen afvalophaling meer nodig hebben omdat dit op de nieuwe locatie door de verhuurder gebeurt. Ofwel moeten we het contract uitdoen tot over 3 jaar ofwel moeten we een verbrekingsvergoeding van minimaal 1500 euro betalen die overeenkomt met ongeveer anderhalf jaar aangezien wij momenteel €86,48 per maand betalen. We denken dat dit buiten proportie is en dat deze verlenging onder de radar met een dergelijk lange termijn niet in verhouding is. Wat zijn onze mogelijkheden? Vriendelijke groeten Leen
vasthouden contract 5 jaar
BesteWij dienen een klacht in wegens:- Wij wensen de dienst op te zeggen maar dit kan blijkbaar niet- Bij de overname van SUEZ naar Veolia zijn de voorwaarden veranderd. Hiervan hadden wij geen weet.- Ons contract werd in 2022 stilzwijgend verlengd, en dit voor 5 jaar.- Als we de contracten vroeger willen stopzetten zullen wij duizenden euro's moeten betalen.Tegenwoordig kan je zomaar elk contract op eender welk moment opzeggen (elektriciteit, gas...) en toch blijft Veolia vasthouden aan een stilzwijgende verlenging van 5 jaar. Dit lijkt ons niet meer van deze tijden. Ook gaan hun prijzen enorm te lucht in en komen zij er als duurste uit. De communicatie verloopt enorm moeizaam, klantvriendelijkheid bestaat niet en hulp willen ze al helemaal niet bieden.Graag willen wij ons contract stopzetten en dit zonder het betalen van de belachelijk hoge opzegvergoeding.RONDUIT SCHANDALIG!! En het blijkt ook dat we niet de enige slachtoffers zijn van deze wanpraktijken.
Contract verlenging 5 jaar
BesteWij dienen een klacht in wegens:- Geen duidelijkheid krijgen over de einddatum van ons contract. - Bij de overname van SUEZ naar Veolia zijn de voorwaarden veranderd. Hiervan hadden wij geen weet.- Onze contracten worden stilzwijgend verlengd, en dit voor telkens 5 jaar.- Als we de contracten vroeger willen stopzetten zullen wij duizenden euro's moeten betalen.Tegenwoordig kan je zomaar elk contract op eender welk moment opzeggen (elektriciteit, gas...) en toch blijft Veolia vasthouden aan een stilzwijgende verlenging van 5 jaar. Dit lijkt ons niet meer van deze tijden. Ook gaan hun prijzen enorm te lucht in en komen zij er als duurste uit. De communicatie verloopt enorm moeizaam, klantvriendelijkheid bestaat niet en hulp willen ze al helemaal niet bieden.Graag willen wij onze beide contracten stopzetten en dit zonder het betalen van de belachelijk hoge opzegvergoeding.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
