Terug

Opzeggen contract

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

K. C.

Naar: veolia

17/12/2025

Beste, ik zou willen dat het contract stop gezet word. Maar dat kan blijkbaar niet. Niemand heeft ooit van die 5jaar dat je er aan vast hangt gesproken. Ik heb die container al van 2021 ondertussen de prijzen verdubbeld. En de nieuwe firma van de container heeft aangetekend geschreven om het contract op te zeggen. Zomer 2024 Maar ze blijven nu vol houden dat ik moet blijven tot 6/2026 anders verbrekingsvergoeding. Ik kan nu ook niets meer aanpassen en zien wanneer ze komen ledigen. Wat nu gaat leiden tot onnodige facturen, huur container 8€ vergeefse rit 13€. Ik zou er van af willen. Mvg

Berichten (5)

veolia

Naar: K. C.

17/12/2025

Beste, Kan u ons meer informatie geven over deze persoon? We wensen deze graag te informeren maar hebbente weinig informatie om hem te woordte staan. Alvast bedankt voor de hulp. Cordialement Met vriendelijke groet, VEOLIA Customer Care - Zahra 02/209.70.00 www.veolia.be

K. C.

Naar: veolia

17/12/2025

Via e-mail of telefoon zeggen jullie toch al het zelfde opzegvergoeding En mijn klantnummer staat er toch bij?

veolia

Naar: K. C.

17/12/2025

Beste klant, We hebben uw bericht goed ontvangen. U dient inderdaad de opzeg uit te doen tot 13/07/2026 Indien dit niet gewenst is dient er een minimumvan1500€ verbrekingsvergoeding betaald te worden. Bovenstaande zal u ten alle tijden via alle kanalen te horen krijgen aangezien u akkoord bent gegaan met deze voorwaarden bij het intekenen van het contract op 14/07/2021. Zie ook bijlage; Verbrekingsvergoeding: 2.8. Elke vroegtijdige opzegging van de overeenkomst door de klant is slechts mogelijk mits betaling door de klant van een “Verbrekingsvergoeding” gelijk aan 50% van het omzetcijfer (berekend op basis van de verschuldigde bedragen van huur en lediging gedurende de reeds verstreken termijn) en geëxtrapoleerd over de resterende contractuele termijn, met een minimum van €1500. Indien nog geen 12 maanden verstreken zijn, is de Verbrekingsvergoeding gelijk aan 50% van de nog onder de overeenkomst tot aan de vervaldag verschuldigde bedragen van huur en lediging, met een minimum van €1500 Zie einddatum: 2.5. Tenzij anders uirukkelijk en schriftelijk overeengekomen wordt de overeenkomst gesloten voor een minimumduur van 5 jaar te rekenen vanaf de datum van inwerkingtreding conform art. 2.6. Na afloop van de duur wordt de overeenkomst stilzwijgend hernieuwd met opeenvolgende termijnen van gelijke duur als de initiële duur Mocht u nog vragen hebben, horen we deze graag. Cordialement Met vriendelijke groet, VEOLIA Customer Care - Zahra 02/209.70.00 www.veolia.be

K. C.

Naar: veolia

17/12/2025

Een verbrekingsvergoeding van 1500€ Voor de laatste 6 maanden! 😂😂😂😂😂 Het is eigenlijk een beetje een crimineel bedrag dat ik zou moeten betalen!!!! Laat wel duidelijk zijn dat ik 1,5jaar geleden heb opgezegd!!!!!! Aangezien ik toch niet kan opzeggen met jullie ( zwaar contract) Gelieve dan wel te maken dat jullie easy waste website dan in orde is. Nu zie ik niets van lediging of andere zaken!

veolia

Naar: K. C.

17/12/2025

Beste klant, We hebben uw bericht goed ontvangen. Wat jammer om te horen dat u slechte ervaringen heeft met EasyWaste. We zijn meteen gaan nakijken wat er aan de hand is. In ons systeem staan alle instellingen correct dus dit mag geen storing geven. We raden daarom volgende zaken aan: - elke keer afmelden van de pagina en niet gewoon sluiten, anders gaat EasyWaste haperen omdat die niet meer weet op welke pagina hij nog actief is. - cookies en cache wissen. - een andere browser proberen Wanneer u merkt dat dit nog steeds een blijvend probleem is, zijn wij genoodzaakt uw profiel door te geven aan onze it- medewerker. Zij zullen dan kijken of er problemen zijn en hoe ze dit kunnen oplossen. Moest u nog vragen hebben, horen we deze graag. Cordialement Met vriendelijke groet, VEOLIA Customer Care - Zahra 02/209.70.00 www.veolia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform