Terug

Contract verlenging 5 jaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: veolia

07/12/2023

BesteWij dienen een klacht in wegens:- Geen duidelijkheid krijgen over de einddatum van ons contract. - Bij de overname van SUEZ naar Veolia zijn de voorwaarden veranderd. Hiervan hadden wij geen weet.- Onze contracten worden stilzwijgend verlengd, en dit voor telkens 5 jaar.- Als we de contracten vroeger willen stopzetten zullen wij duizenden euro's moeten betalen.Tegenwoordig kan je zomaar elk contract op eender welk moment opzeggen (elektriciteit, gas...) en toch blijft Veolia vasthouden aan een stilzwijgende verlenging van 5 jaar. Dit lijkt ons niet meer van deze tijden. Ook gaan hun prijzen enorm te lucht in en komen zij er als duurste uit. De communicatie verloopt enorm moeizaam, klantvriendelijkheid bestaat niet en hulp willen ze al helemaal niet bieden.Graag willen wij onze beide contracten stopzetten en dit zonder het betalen van de belachelijk hoge opzegvergoeding.

Berichten (2)

veolia

Naar: L. L.

07/12/2023

Veolia Customer Experience(Dit is een automatische mail, gelieve hier niet op te antwoorden)Version Français ci-dessousBeste klant,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons! Wij hebben uw email goed ontvangen en verwerken deze zo spoedig mogelijk.Betreft uw email een aanvraag tot extra lediging, wenst u een sluiting door te geven of een kopie van uw factuur op te vragen, dan kunt u 24/24 en 7/7 op ons digitaal platform EasyWaste (www.easywaste.be) terecht.We stellen alles in het werk om u spoedig te beantwoorden.Met vriendelijke groeten,Veolia Customer Care----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Veolia Customer Experience(Ceci est un email automatique, prière de ne pas y répondre)Nederlandse versie zie hierbovenCher client,Nous vous remercions de nous avoir contactés. Nous avons bien reçu votre email et nous traiterons votre demande dans les plus brefs délais.Votre email concerne-t-il une demande de vidange supplémentaire, une annulation ou une copie de votre facture? Dans ce cas, vous pouvez accéder 24h/24 et 7j/7 à notre plateforme digitale EasyWaste (www.easywaste.be).Nous mettons tout en oeuvre afin de vous répondre rapidement.Cordialement,Veolia Customer Care

veolia

Naar: L. L.

13/12/2023

GoeiemiddagWe hebben op 27.11.2023 een kopie contract verstuurd naar de firma GoossensRaf.Begindatum van het contract is 05.11.2015 , plaatsing container 01.04.2019.Hierbij nogmaals het contract in bijlage.Indien nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.CordialementMet vriendelijke groet,VEOLIA Customer Care - Els Eyckmansbe.ves.info.all@veolia.com02/209.70.00www.veolia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform