Beste Leen
We vinden het jammer dat uw een klacht over uw opzeg bij Veolia via testaankoop stuurt en niet aan Veolia vraagt om de situatie van de opzeg te verklaren.
Er is op 17.10.2025 een mail gestuurd dat de overeenkomst VERVROEGDonmiddellijk kan beëindigdworden indien u ons een bewijs van stopzetting bedrijfsactiviteit op locatie Groenstraatz/n (over 79) 3001 Heverlee, kan bezorgen.
Dit bewijs kan een attest zijn opgemaakt door boekhoudkantoor/fiscaal kantoor dat activiteiten op locatie werden stopgezet, of een bewijs van einde huurovereenkomst van deze locatie, kopie verkoopsaktebij verkoop pand locatie, ...
Tot op heden hebben we geen bewijs ontvangen.
Zie mail dd 17.10. hieronder:
Van:be.ves.info.all@veolia.com be.ves.info.all@veolia.com
Datum:vrijdag 17 oktober 2025 om 16:35:48
Naar:leen@zenjoy.be
Onderwerp:Veolia7001525345 -ZENJOYBVBA- opzeg per mail
Beste Leen,
We hebben uw mail goed ontvangen.
Bij stopzetting van de activiteiten op de huidige locatie kan de overeenkomst vervroegdbeëindigdworden als u ons een bewijs van stopzetting kan bezorgen ( per mail).
Dit moet wel een document van eenofficiëleinstantie zijn met de verklaring van stopzetting en waarom deafvalcontainersop de nieuwe locatie niet overgenomen kunnen worden.
Bij een andere reden vanbeëindigenvan uw overeenkomst, hebben we inderdaad een aangetekendeopzegbriefnodig dieu mag versturen naar eenVeoliasite:
VeoliaBeerse
Lilsedijk53
2340Beerse
of de hoofdzetel vanVeolia
Veolia
Poincarélaan78/79
1060 Brussel
De aangetekende opzeg wordt zo snel mogelijk bevestigd met de einddatum van uw opzegtermijn.
Indien nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
Cordialement
VEOLIACustomerCare -ElsEyckmans
In afwachting van uw reactie, verblijven wij.
Met vriendelijke groet,
VEOLIA Customer Care - Els
02/209.70.00
www.veolia.be
Van: klachten@test-aankoop.be
Datum: vrijdag 17 oktober 2025 om 10:45:20
Naar: info.be@veolia.com
Onderwerp: Opzeg contract
Opzeg contract