Meest recente klachten

J. D.
11/12/2024

Slechte service

Kast besteld, 1 pakket van 3 niet kunnen leveren. Zelf nieuwe datum moeten kiezen . Men leverde gewoon niet op die datum. Klantendienst zei ; 2 pakketten terug inpakken op eigen kosten (zit spiegel bij) ofwel nog eens 3 weken . Tot heden nog steeds geen bevestiging gekregen. We staan voor blok. Geen korting , geen schadevergoeding . Ik mocht verantwoordelijke niet spreken. Ik moet per direct beslissing geven. Weinig op geen geduld . Zelden dit meegemaakt. Ik bestel er nooit meer !!

Afgesloten
A. C.
25/08/2022

Poort te laat en oncompleet geleverd

Ik bestelde op 30/06/2022 een gemotoriseerde draaipoort in aluminium antraciet NAZARIO L300x158cm. art.nr.127837. Verwachte levertermijn 3 à 4 weken.Op 19/07/2022 kreeg ik een email dat de levertermijn vertraging had, en nieuwe leveringsdatum werd geschat tussen 09/08 en 15/08/25022.Op 2/08 kreeg ik een mail dat het pakket verzonden was naar DPD Belgium.Op 4/08 kreeg ik van DPD een mail dat het pakket vertraging had, 5 minuten daarna kreeg ik een mail dat het pakket die dag geleverd zou worden.Niets ontvangen.Op 5/08 kreeg ik opnieuw 2 mails dat het pakket zou geleverd worden.Op 5/08 heb ik 2 van de 3 dozen ontvangen. Ik heb diezelfde dag een mail gezonden naar Vente Unique dat de levering niet compleet was.Op 13/08 heb ik Vente Unique opnieuw gecontacteerd dat ik de bestelling nog steeds niet volledig had ontvangen (zowel telefonisch als per email). Ik heb ook laten weten dat ik het pakket niet meer hoefde en dat ze de reeds geleverde dozen dienden terug te halen en de volledige som dienden terug te betalen.Op 16/8 (dus na de uiterste leverdatum die DPD had) werd het derde pakket geleverd, en kreeg ik een mail van Vente Unique met de vraag of ik het pakket nog wilde annuleren of toch wilde houden.Op 17/08 heb ik het ontvangen pakket nagekeken, en kwam ik tot de vaststelling dat de doos beschadigd was, opengemaakt en terug ingepakt met plastiekfolie errond. Met behuld van de 'part list' kwam ik tot de vaststelling dat niet de helft van de benodigde montagestukken aanwezig waren.Ik stuurde op 17/08 een mail naar Vente Unique met de melding hiervan, en dat ik volledige terugbetaling verwacht, en de ophaling van de dozen door hun diensten op hun kosten.Ik kreeg een automatische ontvangstbevestiging van Vente Unique.Op 18/8 kreeg ik via de website een bericht van Vente Unique dat ze het probleem hadden voorgelegd aan de betrokken diensten.Ik kreeg een antwoord per mail dat ze het incident van de ontbrekende onderdelen zouden verifiëren.Op 22/08 stuurde ik opnieuw een mail naar Vente Unique, gezien ik niets meer van hen hoorde, en ze telefonisch niet bereikbaar waren.Op 24/08 kreeg ik eindelijk een medewerker bij Vente Unique aan de lijn, die beloofde dat de klantendienst me diezelfde dag nog zou contacteren met een voorstel.Ik heb dat gesprek per email bevestigd, met nogmaals de boodschap dat ik volledige terugbetaling verwacht, en terugname door hen op hun kosten van het product.Ik heb hierop weer een automatisch ontvangstbevestiging gekregen, alsook een antwoord dat mijn probleem werd doorgegeven aan de bevoegde dienst.Ik ben zéér ontevreden over de werking, de levering, de communicatie en het product, en herhaal hierbij nogmaals mijn verzoek tot volledige terugbetaling van de poort, én dat ze de 3 dozen zelf terug komen ophalen.

Afgesloten
R. A.
23/06/2021

Bestelling nooit ontvangen en geld niet terug gekregen

Besteop 15 april bestelde ik bij Vente-Unique een loungeset voor ons huis in Frankrijk. Deze is nooit geleverd hoewel deze op dezelfde dag betaald was via overschrijving. Tot op heden hebben wij ook ons geld niet teruggekregen. Het betaalde bedrag is 1599,97 euro voor de loungeset met verzending. Hoewel ik heb gebeld en een mail mocht sturen heb ik nooit reactie gekregen, niet telefonisch en niet per mail. Ik heb toen ook vernomen dat deze set niet meer leverbaar is. Tot op heden hebben wij ook het toen betaalde bedrag nog steeds niet terug gekregen.In de hoop om via deze weg ons geld terug te krijgen,hoogachtend,Regina Arnould

Afgesloten
H. B.
12/09/2020

Bestelling beschadigd

Tuinhuis besteld, hele dag thuis gebleven (verlof genomen!) op afgesproken dag, niets geleverd. Volgende dag telefoon dat ze voor de deur stonden. Dan maar bij de buren geleverd (ik was op het werk). Doe het artikel open, alle panelen waren beschadigd (krom, geplooid, krassen in, ...). Foto's genomen en doorgestuurd. Na een dikke maand vinden zij dat het is afgehandeld, geen compensatie of niets, ik moet het beschadigd tuinhuis houden omdat het volgens hen mijn fout is... Ik had volgens hen bij de levering moeten zien hoe het tuinhuis IN DE DOOS eruit zag. Je moet tekenen voor ontvangst van een pakket zonder beschadiging, wat ik al niet kon doen omdat ze niet op de afgesproken dag kwamen, maar deze beschadigingen zijn NIET door het transport gebeurd. De doos was in goede staat, de inhoud helemaal niet. Schandalig gewoon, ik ben echt niet te spreken over dit bedrijf!

Opgelost
A. I.
19/06/2020

Problemen met terugbetaling

Beste, ik bestelde op 22/02/2020 een hoekbank ter waarde van 1100 euro bijna op Vente-Unique. Door al het corona gebeuren snapte ik dat de leveringstermijn uitgesteld werd en heb ik dus maar gewacht tot ik een nieuwe afspraak kon maken voor de levering.Dit heb ik dan gedaan, maar helaas is de levering nooit gebeurd. Ik heb de klantendienst ook aantal keren gecontacteerd met de vraag wanneer mijn bestelling zou aankomen en of het al verzonden was. Hierop kreeg ik telkens als antwoord dat het doorgegeven zou worden. Op de TrackandTrace was ook alleen maar te zien dat er een probleem was met de sortering. Niet duidelijk dus.Omdat ik het wachten beu werd, heb ik mijn bestelling geannuleerd via mail. Deze werd goedgekeurd op 28/05/2020. We zijn nu bijna 3 weken verder en raad eens ik ben nog steeds niet terugbetaald. Twee dagen geleden had ik ook gebeld om te vragen wanneer het teruggestort zou worden met als antwoord dat het binnen de 2 dagen op mijn bankrekening zou staan. Jammer genoeg staat er nog steeds niks op. Deze website is dus verre van betrouwbaar en de klantendienst deugt gewoon niet! Ik wacht nu nog steeds op de terugbetaling van 1099 euro!

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform