Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
falling vastiau godeau
aan: VASTIAU GODEAU08/02/2024Op 30/09/2023 hebben we een aankoop gedaan van twee commodes bij Vastiau Godeau. Levering,10/12 weken. Voorschot van 512 € betaalt. Via de media zijn we te weten gekomen dat ze hun activiteiten hebben stop gezet. We kunnen de firma nergens meer contacteren. we zouden graag ons voorschot willen recuperen.Zijn er nog gedupeerden? Kunnen we ons aansluiten bij een groep om gezamenlijk druk te zetten?
voorschot
Op 14 november2023 hebben we een aankoop gedaan van een canapézetel en lederen relaxzetel bij Vastiau Godeau. Levering na Half maart voorzien. Voorschot van 1350 €. Nu komen wij via de media te weten dat ze hun activiteiten met een mooie brief hebben stop gezet. Nergens kunnen we de firma contacteren.Zijn zelf ter plaatse geweest. Zouden ten minste ons voorschot willen recuperen
Beloofde terugbetaling na het niet leveren van zetel
Beste, Op 9 augustus 2022 heeft Joanna D. een zetel bij u gekocht in uw winkel zelf. Dit bij uw medewerker Roland V.G. Er werd toen een levering afgesproken en een voorschot betaald van 1500 euro. Na meerdere verplaatsingen van levering en valse beloftes is er een terugbetaling gevraagd van de klant. Deze werd eveneens doorgegeven en goedgekeurd. Daarna werd deze opgevolgd door uw boekhouding, Maarten A. We zijn oktober 2023, meer dan een jaar verder en er is nog steeds geen terugbetaling geweest. Een derde collega van de boekhouding had vorige maand telefonisch laten weten dat er begin oktober 2023 een terugbetaling ging gebeuren, maar dit is nog steeds niet het geval. Een duidelijk wanbeleid en herhaaldelijke valse beloftes zijn tot deze klacht bij Testaankoop gekomen. De klacht bij testaankoop is stap 1 van onze procedure. Ik verwacht een terugbetaling van het voorschot, €1500Een schadevergoeding en een snelle opvolging van het dossier. Uiterlijke datum is 15 november. We starten alvast een dossier op bij onze advocaat voor verdere opvolging en indien nodig de volgende stappen.
Problemen bij terugbetaling verkoopcontract 964557
Beste,Eind januari werd overgegaan tot de bestelling van een bed. Vanaf half mei werd verschillende malen geïnformeerd naar de exacte leveringsdatum. Mijn mails werden amper beantwoord of slechts na veel moeite kreeg ik iemand aan de lijn die mij nog steeds niet kon antwoorden. Op een aangetekend schrijven (verzonden half juni) kwam geen reactie en nog steeds werd mijn verkoopcontract niet nageleefd. Na een telefonisch gesprek op 10 juli werd het verkoopcontract beëindigd en de terugbetaling van het voorschot gevorderd binnen de week. Tot op heden is dit nog steeds gebeurd.
Lange wachttijd voor levering
Beste, we bestelden een bed voor ons zoontje op 17 oktober 2022. Nu meer dan 5 maand verder is dit bed nog steeds niet geleverd. Wij stuurden diverse mails zonder zelf maar enig antwoord te ontvangen. Telefoons worden niet opgenomen en als we naar de winkel kwamen kregen we nooit een grondige reden. Geduld hebben was de boodschap. Ons geduld is op. Bleek dat nu plots maandag 20/03 er een bed werd geleverd maar verkeerde dit bericht kregen we nadat we de zoveelste maal fysiek naar de winkel kwamen. Over wat er nu juist was geleverd kregen we weer een verschillende uitleg van de verkopers. Gisteren 22 maart 2023, Meneer Eric Vastiau, zijn we niet tot een akkoord gekomen en hebben we de bestelling geannuleerd. We hopen nu dat u ons voorschot van 348,26 euro effectief terugbetaald zoals u beloofde en dit binnen de week. Meer nog vragen we u een vergoeding voor de geleden morele schade zoals we ook terecht kunnen vragen volgens uw algemene voorwaarden. Wij hopen op een positieve respons.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten