Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Niet geleverd - weigeren terug te betalen
Bestelling op 16/05 voor een bedrag van 24,99 euro met leverdatum 17/05 en leveradres afhaalpunt PostNL. Geen levering op 17/05, bestelling herroepen op 17/05. VanHaren weigert terug te betalen omdat het pakket na 17/05 afgehaald zou zijn in het afhaalpunt. Kortom blijf weg van hen een bende oplichters.Gemaakte kosten tot op heden 1.437 euro .
Problemen met terugbetaling/retour
Beste, Op 26/11/21 (black Friday) heb ik online 3 paar schoenen besteld bij Van Haren. be. Na 10 dagen had ik nog steeds niets ontvangen en heb ik telefonisch contact met hen opgenomen. Ik kreeg te horen dat wegens een technische fout van hun kant de bestelling niet doorgekomen was. Men vroeg of ik de bestelling nog wilde. Ik zei van ja. Er kon helaas 1 paar schoenen niet meer geleverd worden omdat die maat niet meer voorradig was. Ik zie geen probleem, stuur op wat je kan en stort me het geld terug van wat niet meer leverbaar is. Na 10 dagen kreeg ik 2 paar schoenen geleverd. Het bedrag dat ik teruggestort kreeg was helaas het bedrag van de geleverde schoenen, wat helaas lager was dan wat ik moest terugkrijgen. Na 3 maal telefonisch contact (en telkens anderhalf uur wachten aan de telefoon) kreeg ik telkens beloftes dat het resterende bedrag ging teruggestort worden. Tot op vandaag nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg 39.98 euro terug terwijl ik 47.99 moest terugkrijgen. Het zijn de Blauwe Patriot 12 hardloopschoen die nietgeleverd erden maar wel betaald zijn. Alvast bedankt om dit eindelijk in orde te brengen. Mvg Mildred
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten