Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
foute oplaadkabel
Beste, op 25/05/2024 kocht ik een smartwatch bij de firma Valante ; het ordernummer is VT-74292. Bij het opladen de eerste maal van de smartwatch merkte ik dat de oplaadkabel niet goed paste. Ik heb toen op hun vraag 2 foto's van de oplaadkabel verzonden en zij vast stelden dat het een foute oplaadkabel is. Dit vermeldden ze in hun mail naar mij . Ze beloofden een andere kabel op te sturen maar ondanks wekelijkse mails van mij heb ik tot op heden geen ander oplaadkabel ontvangen. Telefonisch contact verliep via een computer met vooropgestelde vragen die niet van toepassing waren voor mijn probleem. Ik mocht mijn gsm -nummer doorgeven en ze zouden mij terug contacteren; dit is evenwel tot op heden niet gebeurd. Ik heb gevraagd voor een omruiling en eventuele terugbetaling, maar daar kwam geen reactie op. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt en dat ze mijn probleem niet willen verhelpen. Ik heb ook al reviews gelezen op Trustpilot met gelijkaardig probleem. Ik hoop dat u een oplossing kan verkrijgen voor mijn probleem . Alvast bedankt, Zajc Dirk
Zwaar leveringsprobleem
Beste, mijn zoontje van 11 bestelde midden juni online een horloge ter waarde van 59,95 euro, met zijn zelf gespaarde centen, aan 4 euro/week.We zijn ondertussen 3 maanden en 13 leugenachtige e-mails van jullie verder. Er is nog steeds geen zicht op de levering van onze zoon zijn bestelling, enkel op standaard antwoorden dat de bestelling weldra zal volgen. Op onze vraag om het bedrag terug te storten antwoordden jullie op 19/8 dat jullie dat niet doen. Een telefoonnummer om jullie te contacteren is NERGENS te vinden, onder het mom om zo kostenbesparend te kunnen werken. Wij eisen deze week ofwel de levering, ofwel de terugstorting van van onze zoon zijn centen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten