Beste,
op 25/05/2024 kocht ik een smartwatch bij de firma Valante ; het ordernummer is VT-74292.
Bij het opladen de eerste maal van de smartwatch merkte ik dat de oplaadkabel niet goed paste.
Ik heb toen op hun vraag 2 foto's van de oplaadkabel verzonden en zij vast stelden dat het een foute oplaadkabel is. Dit vermeldden ze in hun mail naar mij . Ze beloofden een andere kabel op te sturen maar ondanks wekelijkse mails van mij heb ik tot op heden geen ander oplaadkabel ontvangen.
Telefonisch contact verliep via een computer met vooropgestelde vragen die niet van toepassing waren voor mijn probleem. Ik mocht mijn gsm -nummer doorgeven en ze zouden mij terug contacteren; dit is evenwel tot op heden niet gebeurd. Ik heb gevraagd voor een omruiling en eventuele terugbetaling, maar daar kwam geen reactie op. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt en dat ze mijn probleem niet willen verhelpen.
Ik heb ook al reviews gelezen op Trustpilot met gelijkaardig probleem.
Ik hoop dat u een oplossing kan verkrijgen voor mijn probleem .
Alvast bedankt,
Zajc Dirk