Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

M. T.
28/04/2020

problemen met terugbetaling

geachte,ik bestelde op18/04/2020 een hercules dj control inpulse 300 die voorradig was,na mijn bestelling van 192,10 euro zag ik dat het wachten was op de leverancier,in de voorwaarden staat dat ik mijn bestelling kan annuleren als het item niet in de verzendfase zit.dit is zo in mijn geval en annuleerde. na meerdere onbeantwoorde mails heb ik nog steeds geen terugbetaling of antwoord gekregen,ik EIS mijn geld terug!

Opgelost
A. G.
8/03/2020

contactsproblemen en terugbetalingsproblemen

Beste, ik heb een afzuigkap besteld van jullie website en die is misvormd met schade toegekomen. Ik heb de doos niet geopend toen die geleverd was want ik had nergens plaats om die te zetten. Ik had een keukenmeubel besteld en ik wou de afzuigkap samen met de keukenmeubel plaatsen. Na 3 weken werd de meubel geleverd dus toen heb ik de doos geopend en zag dat het een schade had. In de website staat dat we producten binnen de 30 dagen kunnen retourneren en ik had de RMA aanvraag binnen de 30 dagen gedaan. Een van jullie medewerkers zei dat het niet meer mag na 3 weken maar 3 weken is geen 30 dagen. De medewerker zei ook dat hij met de leverancier kan bespreken maar ik heb al 1 week geen antwoord ontvangen. Gelieve zo snel mogelijk een antwoord geven en terugbetalen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform