Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met terugbetaling
geachte,ik bestelde op18/04/2020 een hercules dj control inpulse 300 die voorradig was,na mijn bestelling van 192,10 euro zag ik dat het wachten was op de leverancier,in de voorwaarden staat dat ik mijn bestelling kan annuleren als het item niet in de verzendfase zit.dit is zo in mijn geval en annuleerde. na meerdere onbeantwoorde mails heb ik nog steeds geen terugbetaling of antwoord gekregen,ik EIS mijn geld terug!
contactsproblemen en terugbetalingsproblemen
Beste, ik heb een afzuigkap besteld van jullie website en die is misvormd met schade toegekomen. Ik heb de doos niet geopend toen die geleverd was want ik had nergens plaats om die te zetten. Ik had een keukenmeubel besteld en ik wou de afzuigkap samen met de keukenmeubel plaatsen. Na 3 weken werd de meubel geleverd dus toen heb ik de doos geopend en zag dat het een schade had. In de website staat dat we producten binnen de 30 dagen kunnen retourneren en ik had de RMA aanvraag binnen de 30 dagen gedaan. Een van jullie medewerkers zei dat het niet meer mag na 3 weken maar 3 weken is geen 30 dagen. De medewerker zei ook dat hij met de leverancier kan bespreken maar ik heb al 1 week geen antwoord ontvangen. Gelieve zo snel mogelijk een antwoord geven en terugbetalen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten