Terug

contactsproblemen en terugbetalingsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: TWAIKO

08/03/2020

Beste, ik heb een afzuigkap besteld van jullie website en die is misvormd met schade toegekomen. Ik heb de doos niet geopend toen die geleverd was want ik had nergens plaats om die te zetten. Ik had een keukenmeubel besteld en ik wou de afzuigkap samen met de keukenmeubel plaatsen. Na 3 weken werd de meubel geleverd dus toen heb ik de doos geopend en zag dat het een schade had. In de website staat dat we producten binnen de 30 dagen kunnen retourneren en ik had de RMA aanvraag binnen de 30 dagen gedaan. Een van jullie medewerkers zei dat het niet meer mag na 3 weken maar 3 weken is geen 30 dagen. De medewerker zei ook dat hij met de leverancier kan bespreken maar ik heb al 1 week geen antwoord ontvangen. Gelieve zo snel mogelijk een antwoord geven en terugbetalen.

Berichten (2)

TWAIKO

Naar: A. G.

09/03/2020

Goedemorgen,Wat is dit voor iets?Wij hebben gewoon contact met de klant, ik begrijp niet helemaal waarom hijiets dergelijks aanmaakt?Met vriendelijke groet,Thomas van Twaiko klantenservice-----------------------------------------------TwaikoDe Smalle Zijde 543903 LR Veenendaal-----------------------------------------------KvK: 71941711BTW nummer: NL858914918B01-----------------------------------------------Op zo 8 mrt. 2020 om 20:44 schreef

A. G.

Naar: TWAIKO

10/03/2020

Goedemorgen,Het is al een week gepasseerd en ik heb nog geen antwoord otvangen met de beslissing van de leverancier. Het probleem heeft nog steeds geen oplossing gekregen. In bijlage kunnen jullie ook de mails lezen op volgorde.met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform