Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
niet nakomen van garantie
Beste, Ik kocht op 22 november 2020 een verwarmingstoestel TROTEC TRH 22 E - Elektrische radiator. Na enkele weken was deze kapot. Er lekte olie op de vloer. Na over en weer gemaild te hebben, mocht ik uiteindelijk op 11 januari 2021 het kapotte toestel retour zenden, ter vervanging van een nieuw toestel, en dit onder garantie. Echter, heden, 16 februari 2021, heb ik nog altijd geen nieuw toestel ontvangen. Mails blijven onbeantwoord. We hadden dit toestel nodig tijdens de koudste maanden van het jaar. Doordat het toestel snel kapot gegaan is, en uw firma weigert om deze te vervangen onder garantie, hebben wij tijdens de koudste maanden zonder dit verwarmingstoestel gezeten. Vermits ik blijkbaar geen vervanging van het kapotte toetel krijg, vraag ik met deze mijn geld terug.
kwaliteits probleem
Probleem ONLEESBAAR SCHERMde dag zelf gevraagd voor een nieuw, pas na meer dan 2 weken vroegen ze het splinternieuwe toestel in herstelling. meestal komt er op mijn mail geen antwoord, ofwel rijkelijk laat en overleg is hun totaal vreemd.hieronder alle mails in volgorde :15 juni + Beste ,sinds gisteren hebben wij het toestel in dienst genomen en het werkt primaMAAR , de symbolen op de display zijn uiterst moeilijk te zien - sommige symbolen zelfs helemaal niet Onze vraag : wat kunnen wij doen om hieraan te verhelpen ?herinnering op Verzonden: maandag 15 juni 2020 13:51Aan: online-be@trotec.com [online-be@trotec.com]Onderwerp: onleesbaar scherm ? FW: No de client : 1128319 Facture no: 40035296 Datée du: 03.06.20hun vraag : online-be@trotec.comDo 18/06/2020 16:01Trotec GmbH & Co. KGGeachte heer Van Rossen, Kan u hier foto's van nemen en die aan ons versturen?Dan leggen wij deze even voor bij de technische dienst. Met vriendelijke groet, Hannelore18 juni + Beste Hannelore ,zoals U ziet zijn enkel de led's van de snelheid goed zichtbaarvoor de andere is het een echte ramp, ik heb zeker wel 15 foto's gemaakt vooraleer enke te hebben waarop toch iets te zien isfoto 1 : alleen cooling is aanfoto 2 : cooling, venti en wind direction zijn aanfoto 3 : cooling venti en timer 1/2+4 uur zijn aanfoto 4 : meest duidelijk moment, maar nog steeds zoeken om te zien wat aan of uit isRekenend op een deftige oplossing verblijven wij inmiddelshun antwoord en voorstel : Di 23/06/2020 9:51Trotec GmbH & Co. KGGeachte heer/mevrouw, Dit is inderdaad zeer onduidelijk en zeer moeilijk leesbaar. Ik ga u in de loop van de dag een UPS label toesturen. Hiermee kan u het toestel ter reparatie terugsturen. Wanneer het scherm niet gerepareerd kan worden, zal u een nieuw toestel worden toegestuurd. U dient er wel rekening mee te houden dat een reparatie 2 à 3 weken in beslag neemt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Di 23/06/2020 12:50Beste Hannelore,Helaas wat U voorstelt vindt ik niet logisch, zeker niet met de voorspelde hitte golfEen nagelnieuw toestel laten herstellen, dat kan nietIk bestelde een nieuw en geen toestel met een defect Ik wil ook geen hersteld toestel, ons geld was toch ook niet valsMijn voorstelJullie sturen ons vandaag een nieuw toestel met perfecte displayDe dag van ontvangst stuur ik jullie onmiddellijk dit toestel terugRekende op jullie begrip en vlotte medewerking, verblijf ik inmiddelsMet dank en oprechte waarderinghun retour bon en voorwaarden : Di 23/06/2020 11:06Trotec GmbH & Co. KGGeachte,Bijgaand ontvangt u een UPS label met het verzoek deze op de retourverpakking van het defecte artikel te plakken.Zou u op het label het ticketnummer willen vermelden? Deze vindt u in het onderwerp, dit om een snellere verwerking te kunnen garanderen. U kunt het pakket zelf afgeven bij een UPS Access Point.Locatie zoeken: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE Of u kunt het pakket bij u laten afhalen. Via onderstaand nummer kunt u een afspraak maken om het pakket bij u op te laten halen, wanneer het u het beste uitkomt.UPS België: tel +32 (0) 78 250 877 Onze experts in huis zullen het artikel eerst nakijken en repareren indien mogelijk of u krijgt een nieuw apparaat toegestuurd. Het gehele traject, van ontvangen van apparaat tot retour sturen van het apparaat, duurt gemiddeld 2 a 3 weken. Wo 24/06/2020 16:58Beste Hannelore,Zoals ik gisteren al vroeg denk ik dat mijn redenering correct isMag ik hopen dat jullie mij gezien de uitzonderlijke warmte dit toestel laten gebruikenen ik het retour label pas gebruik na ontvangst van een nieuw.Hopelijk komen jullie erin om een toestel dat bij uitpakken een ernstig defect vertoont onmiddellijk te vervangen door een nieuwWat ik wel zal doen is uiterste zorg dragen voor dit toestel en bijvoorbeeld het huidige waterreservoir verplaatsen naar het nieuw toestel, de afstandsbesturing is zelf nog niet uitgepakt of gebruiktZodat jullie een spik splinternieuw ogend toestel terugkrijgenRekenend op U volle en zeer bereidwillige medewerking, verblijven wij inmiddelsDo 25/06/2020 10:43Beste Hannelore,Een alternatief is ookJullie sturen ons een goed werkende display, + vervanghandleidingIk ben elektrieker en zie dat wel zittenRekenend op jullie volle medewerking, verblijven wijMet voorname achtingDo 25/06/2020 15:49Beste Hannelore,Onbegrijpelijk dat hiervoor geen uitzondering wordt gemaaktOok is het spijtig dat jullie schuilgaan achter Duitsland, een te pas en te onpas gebruikt nep-excusesMet een goeie produktie- eind controle zou dit nooit kunnen gebeurenHoe durven jullie ook maar denken dat het hier over misbruik zou gaan, de foto's bewijzen toch het defectIk heb het defect onmiddellijk gesignaleerdDit schreef ik op 15/6 : sinds gisteren hebben wij het toestel in dienst genomen en het werkt primaMAAR, de symbolen op de display zijn uiterst moeilijk te zien - sommige symbolen zelfs helemaal niet Onze vraag: wat kunnen wij doen om hieraan te verhelpen?Nogmaals ik betaalde voor een nieuw en perfect werkend toestelIk reken erop dat ik geen consumentenbelangen verdedigers of sensatie media zal moeten aanspreken Dit gaat mijn 72-jarig klein verstand ver te bovenGraag positieve actie per directherinnering Di 30/06/2020 9:30Van: torke VR [nestorvanrossen@hotmail.com]Verzonden: donderdag 25 juni 2020 15:49Aan: online-be@trotec.com [online-be@trotec.com]Onderwerp: onbegrijpelijk Re: Re-4: haast onleesbaar scherm ? FW: No de client : 1128319 Facture no: 40035296 Datlaatste poging tot op heden : Do 2/07/2020 17:39laatste poging om in onderling begrip per direct een nieuw toestel toegestuurt te krijgen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten