Terug

niet nakomen van garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Trotec CV

16/02/2021

Beste, Ik kocht op 22 november 2020 een verwarmingstoestel TROTEC TRH 22 E - Elektrische radiator. Na enkele weken was deze kapot. Er lekte olie op de vloer. Na over en weer gemaild te hebben, mocht ik uiteindelijk op 11 januari 2021 het kapotte toestel retour zenden, ter vervanging van een nieuw toestel, en dit onder garantie. Echter, heden, 16 februari 2021, heb ik nog altijd geen nieuw toestel ontvangen. Mails blijven onbeantwoord. We hadden dit toestel nodig tijdens de koudste maanden van het jaar. Doordat het toestel snel kapot gegaan is, en uw firma weigert om deze te vervangen onder garantie, hebben wij tijdens de koudste maanden zonder dit verwarmingstoestel gezeten. Vermits ik blijkbaar geen vervanging van het kapotte toetel krijg, vraag ik met deze mijn geld terug.

Berichten (1)

Trotec CV

Naar: P. K.

04/03/2021

Geachte heer Kauffmann, We hebben een vervangend artikel toegestuurd, maar helaas is het pakket nooit bij u geleverd en is het pakket door UPS naar Trotec terug gestuurd. Zie Link UPSs:www.ups.comack?loc=de_DEandtracknum=Kontrollnummer1ZA30V136803212121andrequester=TRK_MODackdetailsHet pakket heeft een aantal dagen bij een pickup point gelegen, en is daarna naar Trotec terug gestuurd. Helaas is hier door een interne fout, nooit melding van gemaakt door het magazijn. Ik heb daarom vandaag de boekhouing de opdracht gegeven u het betaalde bedrag terug te betalen. U kunt het bedrag binne 14 dagen terug verwachten. Oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.Met vriendelijke groet,Trotec Team MiriamImpressum Trotec C.V.Klein Siberiestraat 1C * 3900 Overpelt * België Kamer van Koophandel Rechtbank Limburg BTW: BE 056 8919945Bank: Belfius Bank IBAN: BE24 0689 0169 3738 Swift/Bic code: GKCCBEBBDirektie: Detlef von der Lieck, Alexandra GoertzTelefon: +32 (0) 11 393 270Fax: +32 (0) 11 403 857E-Mail: online-be@trotec.comWeb: www.trotec.comOriginal Message processed by David® HERINNERING - Klacht: niet nakomen van garantie - (CPTBE01198896-73) 26. Februar 2021, 19:47 Uhr Von klachtenbox@test-aankoop.be An online-be@trotec.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform