Terug

kwaliteits probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Trotec CV

06/07/2020

Probleem ONLEESBAAR SCHERMde dag zelf gevraagd voor een nieuw, pas na meer dan 2 weken vroegen ze het splinternieuwe toestel in herstelling. meestal komt er op mijn mail geen antwoord, ofwel rijkelijk laat en overleg is hun totaal vreemd.hieronder alle mails in volgorde :15 juni + Beste ,sinds gisteren hebben wij het toestel in dienst genomen en het werkt primaMAAR , de symbolen op de display zijn uiterst moeilijk te zien - sommige symbolen zelfs helemaal niet Onze vraag : wat kunnen wij doen om hieraan te verhelpen ?herinnering op Verzonden: maandag 15 juni 2020 13:51Aan: online-be@trotec.com [online-be@trotec.com]Onderwerp: onleesbaar scherm ? FW: No de client : 1128319 Facture no: 40035296 Datée du: 03.06.20hun vraag : online-be@trotec.comDo 18/06/2020 16:01Trotec GmbH & Co. KGGeachte heer Van Rossen, Kan u hier foto's van nemen en die aan ons versturen?Dan leggen wij deze even voor bij de technische dienst. Met vriendelijke groet, Hannelore18 juni + Beste Hannelore ,zoals U ziet zijn enkel de led's van de snelheid goed zichtbaarvoor de andere is het een echte ramp, ik heb zeker wel 15 foto's gemaakt vooraleer enke te hebben waarop toch iets te zien isfoto 1 : alleen cooling is aanfoto 2 : cooling, venti en wind direction zijn aanfoto 3 : cooling venti en timer 1/2+4 uur zijn aanfoto 4 : meest duidelijk moment, maar nog steeds zoeken om te zien wat aan of uit isRekenend op een deftige oplossing verblijven wij inmiddelshun antwoord en voorstel : Di 23/06/2020 9:51Trotec GmbH & Co. KGGeachte heer/mevrouw, Dit is inderdaad zeer onduidelijk en zeer moeilijk leesbaar. Ik ga u in de loop van de dag een UPS label toesturen. Hiermee kan u het toestel ter reparatie terugsturen. Wanneer het scherm niet gerepareerd kan worden, zal u een nieuw toestel worden toegestuurd. U dient er wel rekening mee te houden dat een reparatie 2 à 3 weken in beslag neemt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Di 23/06/2020 12:50Beste Hannelore,Helaas wat U voorstelt vindt ik niet logisch, zeker niet met de voorspelde hitte golfEen nagelnieuw toestel laten herstellen, dat kan nietIk bestelde een nieuw en geen toestel met een defect Ik wil ook geen hersteld toestel, ons geld was toch ook niet valsMijn voorstelJullie sturen ons vandaag een nieuw toestel met perfecte displayDe dag van ontvangst stuur ik jullie onmiddellijk dit toestel terugRekende op jullie begrip en vlotte medewerking, verblijf ik inmiddelsMet dank en oprechte waarderinghun retour bon en voorwaarden : Di 23/06/2020 11:06Trotec GmbH & Co. KGGeachte,Bijgaand ontvangt u een UPS label met het verzoek deze op de retourverpakking van het defecte artikel te plakken.Zou u op het label het ticketnummer willen vermelden? Deze vindt u in het onderwerp, dit om een snellere verwerking te kunnen garanderen. U kunt het pakket zelf afgeven bij een UPS Access Point.Locatie zoeken: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_BE Of u kunt het pakket bij u laten afhalen. Via onderstaand nummer kunt u een afspraak maken om het pakket bij u op te laten halen, wanneer het u het beste uitkomt.UPS België: tel +32 (0) 78 250 877 Onze experts in huis zullen het artikel eerst nakijken en repareren indien mogelijk of u krijgt een nieuw apparaat toegestuurd. Het gehele traject, van ontvangen van apparaat tot retour sturen van het apparaat, duurt gemiddeld 2 a 3 weken. Wo 24/06/2020 16:58Beste Hannelore,Zoals ik gisteren al vroeg denk ik dat mijn redenering correct isMag ik hopen dat jullie mij gezien de uitzonderlijke warmte dit toestel laten gebruikenen ik het retour label pas gebruik na ontvangst van een nieuw.Hopelijk komen jullie erin om een toestel dat bij uitpakken een ernstig defect vertoont onmiddellijk te vervangen door een nieuwWat ik wel zal doen is uiterste zorg dragen voor dit toestel en bijvoorbeeld het huidige waterreservoir verplaatsen naar het nieuw toestel, de afstandsbesturing is zelf nog niet uitgepakt of gebruiktZodat jullie een spik splinternieuw ogend toestel terugkrijgenRekenend op U volle en zeer bereidwillige medewerking, verblijven wij inmiddelsDo 25/06/2020 10:43Beste Hannelore,Een alternatief is ookJullie sturen ons een goed werkende display, + vervanghandleidingIk ben elektrieker en zie dat wel zittenRekenend op jullie volle medewerking, verblijven wijMet voorname achtingDo 25/06/2020 15:49Beste Hannelore,Onbegrijpelijk dat hiervoor geen uitzondering wordt gemaaktOok is het spijtig dat jullie schuilgaan achter Duitsland, een te pas en te onpas gebruikt nep-excusesMet een goeie produktie- eind controle zou dit nooit kunnen gebeurenHoe durven jullie ook maar denken dat het hier over misbruik zou gaan, de foto's bewijzen toch het defectIk heb het defect onmiddellijk gesignaleerdDit schreef ik op 15/6 : sinds gisteren hebben wij het toestel in dienst genomen en het werkt primaMAAR, de symbolen op de display zijn uiterst moeilijk te zien - sommige symbolen zelfs helemaal niet Onze vraag: wat kunnen wij doen om hieraan te verhelpen?Nogmaals ik betaalde voor een nieuw en perfect werkend toestelIk reken erop dat ik geen consumentenbelangen verdedigers of sensatie media zal moeten aanspreken Dit gaat mijn 72-jarig klein verstand ver te bovenGraag positieve actie per directherinnering Di 30/06/2020 9:30Van: torke VR [nestorvanrossen@hotmail.com]Verzonden: donderdag 25 juni 2020 15:49Aan: online-be@trotec.com [online-be@trotec.com]Onderwerp: onbegrijpelijk Re: Re-4: haast onleesbaar scherm ? FW: No de client : 1128319 Facture no: 40035296 Datlaatste poging tot op heden : Do 2/07/2020 17:39laatste poging om in onderling begrip per direct een nieuw toestel toegestuurt te krijgen.

Berichten (24)

Trotec CV

Naar: N. V.

06/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

06/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Trotec CV

Naar: N. V.

07/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

07/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Trotec CV

Naar: N. V.

08/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

08/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

08/07/2020

Geachte Mevr. Miriam ,er is ook nog een heel simpele oplossingU betaald mij integraal terugen van zodra het bedrag op mijn rekening staat zal ik het apparaat in alle originele verpakkingen , ook de doos , en in niet van nieuw te onderscheiden staat retournerenLichter wordt je plicht, met een lach op je gezichtMet alle hoogachtingNestor

N. V.

Naar: Trotec CV

09/07/2020

Beste Mevrouw Miriam ,Gezien we vandaag terug geen antwoord van U ontvingen, zien wij maar 1 oplossing meer, namelijk de teruggave van het toestel.U bevestigd ons per kerende de terugbetaling op voorhand of na ontvangst van het toestel.Wij dragen dan dezelfde dag het toestel in originele verpakking en 100 % ongeschonden naar het UPS depot Zingem met de in ons bezit zijnde retour label naar Heinsberg in Duitsland.Nog een fijne avondgrtjsNestor

Trotec CV

Naar: N. V.

10/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

06/08/2020

Geachte Trotec CV, Mevr Miriam Pijnenburg ,Gezien het toestel van de eerste minuut gebreken hadGezien in het begin onze mails onbeantwoord bleven of jullie reactie rijkelijk laat kwamGezien door dat getalm heel veel tijd is verloren gegaanGezien onze goede wil om zelf het defecte onderdeel te vervangenGezien jullie hebben toegeven dat het toestel niet voldoedenz.....................................................................Reken ik erop dat U zoals het hoort, 1/ zal bevestigen dat de aankoop volledig zal terugbetaald worden2/ Jullie ons een retour label op jullie kosten zullen bezorgen3/ de terugbetaling binnen de 5 dagen na ontvangst van het toestel zal geschiedenInmiddels verblijf ikmet vriendelijke groetenNestor

Trotec CV

Naar: N. V.

06/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

06/08/2020

Geachte Mevrouw Miriam, David , Hannelore en Team,wees nu eindelijk eens commercieel, eerlijk, oprecht, correct en doe eindelijk wat elke normale commercant al heel lang zou gedaan hebben geef de klant wat hem toekomt, namelijk onvoorwaardelijke terugname en integrale terugbetaling.mvrgt, Nestor

N. V.

Naar: Trotec CV

07/08/2020

Beste Mevr. Miriam,geven is net zo leuk als ontvangenlichter wordt je plicht met een lach op je gezichteen dag niet gelachen is een dag niet geleefdvoor een opgewekt gezicgt gaan vele deuren openeen goed plan moet wijken voor een beter planTegensprekers houden je waker, ja-broers sussen je in slaap

N. V.

Naar: Trotec CV

10/08/2020

Beste Mevrouw Miriam Pijnenberg,enig idee welke schade Trotec al heeft geleden door U onredelijke en totale onverzettelijkheid. Werkt U voor de concurentie of verlaat U weldra het bedrijf ?geen weldenkend mens kan dit rijmen

N. V.

Naar: Trotec CV

11/08/2020

Beste Miriam ,iedere minuut van boosheid kost je 60 seconden geluk

N. V.

Naar: Trotec CV

13/08/2020

Mevr. Miriam Pijnenberg,het geld dat een ander heeft heet KAPITAALde moeite om het bij hem weg te halen heet ARBEIDWeet jij het verschil tussen geniaal en krankzinnig ?is het niet stilaan tijd om de terugname te bevestigen ?grtjs , Nestor

N. V.

Naar: Trotec CV

14/08/2020

Mevrouw Miriam Pijnenberg,leef je nog of ben je dood ?denken kan iedereen, doordenken doet niet iedereenje kunt veel leren door te blijven proberenwie niets meer leert begint oud te wordeniets lijkt onmogelijk, tot Miriam het doetWij hopen eindelijk de terugbetaling te krijgen waar we trouwens al lang, heel lang recht op hebben.grtjs, Nestor

N. V.

Naar: Trotec CV

18/08/2020

Allerbeste ! Miriam Pijnenberg,Heb je dit jaar al eens gelachten ?

N. V.

Naar: Trotec CV

05/09/2020

Iedereen kan wel eens iets vergeten, maar ons probleem verdient wel een correcte oplossing.

N. V.

Naar: Trotec CV

04/10/2020

Beste Miriam Pijnenberg,al maanden staat de AEP25 luchtkoeler ingepakt klaar voor terugzendingHelaas is het meer dan logisch dat U ons vooraf een uitdrukkelijke schriftelijk bevestiging stuurt voor de integrale terugbetaling.graag U volle en uiterst bereidwillige medewerking met voorname achtingNestor

N. V.

Naar: Trotec CV

21/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

N. V.

Naar: Trotec CV

01/11/2020

Luiheid is domheid van het lichaam.domheid is luiheid van de geest

N. V.

Naar: Trotec CV

17/11/2020

Betreft : AEP25. Nog steeds staat dat onhebbelijk ding, defect van bij het uitpakken op jullie akkoord voor terugbetaling te wachten. Eindeloos probeerden wij jullie al tot inziens van jullie verantwooordelijkheid te brengen. Denken kost tijd, doordenken nog veel meer, en logisch denken kunnen jullie blijkbaar niet. Onwil troef, of is er eindelij toch iemand die zijn verstand wil gebruiken ? altijd welkom

N. V.

Naar: Trotec CV

29/11/2020

Koppig zijn is spijtigWaarborg weigeren is domNiet willen meewerken is verderfelijkJou denkwijze is misdadigTussen te veel en te weinig daar ligt de juiste maat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform