Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foutieve informatie/slechte kwaliteit/valse beloftes/oplichting
Beste,Het product dat ik heb ontvangen lijkt helemaal niet op het product dat ik bij u wou kopen. Het is geen wollen trui en het bevat geen geborduurde bloemen zoals u aangaf in de advertentie. U leverde bij mij een goedkope synthetische trui met een bedrukt patroon. Een trui die niet lijkt op de trui die u beloofde te leveren.Dit is bedrog en oplichterij. U dient mij de kosten te vergoeden.
Geleverde kwaliteit voldoet niet
________Beste Inge,Hopelijk bereikt deze e-mail u in goede gezondheid.Wij hebben uw retour verzoek ontvangen en willen u graag ondersteunen. Het spijt ons echter te moeten melden dat we geen gratis retourzending aanbieden, zoals vermeld op onze 'Levering en Retouren' pagina.Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending naar ons magazijn in China. We adviseren u om de retourzending met Track & Trace te verzenden, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen. De kosten van retourneren naar China beginnen al vanaf minstens €20.De adresgegevens zijn hieronder vermeld, en u vindt het retourformulier en instructies in deze link.Bedrijf: WangMaoQinLand: ChinaProvincie: Zhe Jiang ShengStad: Ningbo ShiPostcode: 315100Adres: Dayone Warehouse, Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street,Yinzhou QuWij zetten ons voortdurend in om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Graag willen wij een passende oplossing bieden en doen daarom een aantrekkelijk voorstel. Een terugstorting van 10% van het totaalbedrag, en daarnaast mag u het ontvangen product ook behouden.Wij kijken uit naar uw positieve reactie.Met vriendelijke groet,Trendpunt____________Beste,Ik heb de voorwaarden op voorhand goed doorgelezen...Akkoord als de pull te klein is dat de klant dan zelf instaat voor het retourneren...Maar de pull die wij ontvingen is puur bedrog (zie foto's in bijlage)...In de omschrijving stond dat dit een geborduurde wollen trui was...Ik vraag me dan ook af of jullie hier niets aan kunnen doen...?Aangezien ik nog een bestelling bij jullie heb lopen zal ik zeker ook mijn licht eens bij de consumentenbond opsteken...dit is echt niet ok...Ik hoop dat er een goede oplossing uit de bus komt...Met vriendelijke groeten
Foutieve informatie / slechte kwaliteit/valse beloftes
BesteIk contacteerde u eerder omtrent de kwaliteit van mijn geleverde bestelling. Er staat in de omschrijving “gezellige kersttrui” en “kwaliteit warm”. Er is absoluut geen sprake van een trui maar eerder van een t-shirt. De kwaliteit is erbarmelijk. U plaatst bovendien valse reviews op uw site. Daarnaast staat er letterlijk “30 dagen geld terug garantie”.Nu blijkt dat de retourkosten minstens 20 euro bedragen. Ook dit is dus een valse belofte. U bent een frauduleuze site die valse reviews publiceert en valse beloftes doet. Ik reken er dus op mijn aankoopbedrag terug te krijgen. Vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten