Meest recente klachten

N. B.
19/01/2024

Foutieve informatie/slechte kwaliteit/valse beloftes/oplichting

Beste,Het product dat ik heb ontvangen lijkt helemaal niet op het product dat ik bij u wou kopen. Het is geen wollen trui en het bevat geen geborduurde bloemen zoals u aangaf in de advertentie. U leverde bij mij een goedkope synthetische trui met een bedrukt patroon. Een trui die niet lijkt op de trui die u beloofde te leveren.Dit is bedrog en oplichterij. U dient mij de kosten te vergoeden.

Afgesloten
I. C.
13/01/2024

Geleverde kwaliteit voldoet niet

________Beste Inge,Hopelijk bereikt deze e-mail u in goede gezondheid.Wij hebben uw retour verzoek ontvangen en willen u graag ondersteunen. Het spijt ons echter te moeten melden dat we geen gratis retourzending aanbieden, zoals vermeld op onze 'Levering en Retouren' pagina.Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending naar ons magazijn in China. We adviseren u om de retourzending met Track & Trace te verzenden, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen. De kosten van retourneren naar China beginnen al vanaf minstens €20.De adresgegevens zijn hieronder vermeld, en u vindt het retourformulier en instructies in deze link.Bedrijf: WangMaoQinLand: ChinaProvincie: Zhe Jiang ShengStad: Ningbo ShiPostcode: 315100Adres: Dayone Warehouse, Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street,Yinzhou QuWij zetten ons voortdurend in om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Graag willen wij een passende oplossing bieden en doen daarom een aantrekkelijk voorstel. Een terugstorting van 10% van het totaalbedrag, en daarnaast mag u het ontvangen product ook behouden.Wij kijken uit naar uw positieve reactie.Met vriendelijke groet,Trendpunt____________Beste,Ik heb de voorwaarden op voorhand goed doorgelezen...Akkoord als de pull te klein is dat de klant dan zelf instaat voor het retourneren...Maar de pull die wij ontvingen is puur bedrog (zie foto's in bijlage)...In de omschrijving stond dat dit een geborduurde wollen trui was...Ik vraag me dan ook af of jullie hier niets aan kunnen doen...?Aangezien ik nog een bestelling bij jullie heb lopen zal ik zeker ook mijn licht eens bij de consumentenbond opsteken...dit is echt niet ok...Ik hoop dat er een goede oplossing uit de bus komt...Met vriendelijke groeten

Afgesloten
A. D.
28/12/2023

Foutieve informatie / slechte kwaliteit/valse beloftes

BesteIk contacteerde u eerder omtrent de kwaliteit van mijn geleverde bestelling. Er staat in de omschrijving “gezellige kersttrui” en “kwaliteit warm”. Er is absoluut geen sprake van een trui maar eerder van een t-shirt. De kwaliteit is erbarmelijk. U plaatst bovendien valse reviews op uw site. Daarnaast staat er letterlijk “30 dagen geld terug garantie”.Nu blijkt dat de retourkosten minstens 20 euro bedragen. Ook dit is dus een valse belofte. U bent een frauduleuze site die valse reviews publiceert en valse beloftes doet. Ik reken er dus op mijn aankoopbedrag terug te krijgen. Vriendelijke groeten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform