________Beste Inge,Hopelijk bereikt deze e-mail u in goede gezondheid.Wij hebben uw retour verzoek ontvangen en willen u graag ondersteunen. Het spijt ons echter te moeten melden dat we geen gratis retourzending aanbieden, zoals vermeld op onze 'Levering en Retouren' pagina.Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending naar ons magazijn in China. We adviseren u om de retourzending met Track & Trace te verzenden, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen. De kosten van retourneren naar China beginnen al vanaf minstens €20.De adresgegevens zijn hieronder vermeld, en u vindt het retourformulier en instructies in deze link.Bedrijf: WangMaoQinLand: ChinaProvincie: Zhe Jiang ShengStad: Ningbo ShiPostcode: 315100Adres: Dayone Warehouse, Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street,Yinzhou QuWij zetten ons voortdurend in om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Graag willen wij een passende oplossing bieden en doen daarom een aantrekkelijk voorstel. Een terugstorting van 10% van het totaalbedrag, en daarnaast mag u het ontvangen product ook behouden.Wij kijken uit naar uw positieve reactie.Met vriendelijke groet,Trendpunt____________Beste,Ik heb de voorwaarden op voorhand goed doorgelezen...Akkoord als de pull te klein is dat de klant dan zelf instaat voor het retourneren...Maar de pull die wij ontvingen is puur bedrog (zie foto's in bijlage)...In de omschrijving stond dat dit een geborduurde wollen trui was...Ik vraag me dan ook af of jullie hier niets aan kunnen doen...?Aangezien ik nog een bestelling bij jullie heb lopen zal ik zeker ook mijn licht eens bij de consumentenbond opsteken...dit is echt niet ok...Ik hoop dat er een goede oplossing uit de bus komt...Met vriendelijke groeten