Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 27
- Aantal klachten *
- 12
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Vroegtijdige zetelschade Tesla
Geachte mevrouw/heer, Op 2/11/2023 kocht ik een Tesla Model S Plaid (vin 5YJSA7E68PF520809) in uw winkel en betaalde ik er 110970 € voor. Na 16 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de bestuurderszetel vertoont een scheurtje. Op 17/3/2025 had ik contact met Stijn van SEC Sint-Martens-Latem om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat - op basis van de foto - er geconcludeerd is dat het normale slijtage is. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het niet normaal is dat een wagen van 16 maanden en 37000km reeds slijtage toont op het zitvlak van de bestuurderszetel. Mijn inziens komt dit door de gebrekkige kwaliteit van het geventileerde zitvlak. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • kostenraming
onvolledige levering
Ik bestelde op Uw site een online stock model met trekhaak via specifieke selectie op trekhaak . De witte zetels moest ik er bij nemen. Bij levering is de trekhaak niet gemonteerd. Ik vermoed dat U mij een andere wagen hebt geleverd . Uw medewerker verzekert mij , dat de wagen aan huis zal opgehaald worden om de haak te monteren en te keuren via een externe firma, allemaal gratis . Tot op heden niks gebeurd . Ik betaal veel geld voor een niet gemonteerde , niet gekeurde trekhaak Bij telefoneren of mailen wordt niet , laattijdig en naast de kwestie geantwoord . Ineens een brief van een manager om de gemaakte belofte te ontkennen en de zaak te sluiten . De drukpers en de advokaat staan klaar.
Weigeren van promotie toe te kennen
Geachte mevrouw/heer, In Juni was er een aanbod bij Tesla als volgt; 10.000 km aan Supercharging gratis. Bestel en neem uw nieuwe Tesla uiterlijk 30 juni 2024 in ontvangst. Ik als consument heb de wagen besteld op 20 juni en de levering vond normaal plaats op 29 juni. Door de inefficiënte werking tussen Tesla en ING lease werd de levering door Tesla uitgesteld naar 3 juli. Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd aangezien ik mijn wagen pas ontving in juli waardoor ik volgens Tesla geen recht heb op die promotie. Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om binnen de 14 dagen 10.000 kilometers superchargen op mijn Tesla account te willen storten. Met vriendelijke groet, Arthur Naudts
Terugbetaling overname voertuig
Beste,Op 10 augustus 23 heb ik mijn nieuw voertuig bij u in Aartselaar opgehaald, en ook mijn vorig voertuig bij u afgegeven in overname.U moet mij voor dit voertuig nog 21.008 euro betalen, welk bedrag op mijn bankrekening diende overgeschreven te worden, de bankgegevens heb ik u reeds op 5 augustus meegedeeld.Vandaag, 14 september 23, heeft u dit bedrag nog steeds niet overgeschreven, ondanks herhaalde e-mails en zelf een aangetekende ingebrekestelling.Als gevolg hiervan heb ik dit bedrag niet kunnen investeren in de staatsbon, wat voor mij een verlies betekent van 590 euro, en ik eis dan ook dit bedrag als schedevergoeding.Vandaag kreeg ik een telefoon van dhr. Pauwels - Store Supervisor bij Tesla Aartselaar, dat de betaling nog niet kon gebeuren omdat er iets verkeerd gelopen is het systeem, dat men nu bezig is om dit recht te trekken en dat ik binnen enkele maanden wel mijn geld zal ontvangen.Dit is gewoonweg ongehoord en puur en simpel bedrog, want toen ik mijn voertuig inleverde is er tegen mij gezegd dat ik mijn geld binnen enkele weken zou ontvangen.Ik aanvaard uw uitleg niet en eis dat mijn geld onmiddellijk op mijn rekening word overgeschreven.
Slecht herstel deur met zichtbaar mankement
Begin juli merkte ik dat een deur van mijn Tesla model 3 plots lager hing dan normaal. Ik maakte hiervoor een afspraak bij het Tesla center te Aartselaar (31 juli 2023). De ophanging van deur werd aangepast, maar is heden zichtbaar niet meer zoals het origineel. Dit werd afgewimpeld door een medewerker van het Tesla center. Ik maakte een nieuwe afspraak hiervoor (23 augustus 2023). Opnieuw kreeg ik een slecht herstelde wagen terug, en opnieuw wou men dit afwimpelen. Pas toen een technieker mee ter plaatse ging kijken, werd bevestigd dat de herstelde deur niet zoals initieel in het scharnier hing. Een medewerker van Tesla Aartselaar stelde toen dat zij hun verantwoordelijkheid gingen opnemen om dit op te lossen, en mijzelf hiervoor contacteren. Ik heb hier heden nog steeds niet van gehoord. Ik ben het verder beu om zelf steeds Tesla te moeten contacteren voor problemen die zij zelf veroorzaken. Dit heeft al ettelijke uren van mijn tijd gekost die ik tijdens daguren normaal aan mijn werk moet besteden. Ik eis dan ook een herstel van mijn wagen alsook een schadevergoeding!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten