Terug

Vroegtijdige zetelschade Tesla

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

C. S.

Naar: Tesla

17/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 2/11/2023 kocht ik een Tesla Model S Plaid (vin 5YJSA7E68PF520809) in uw winkel en betaalde ik er 110970 € voor. Na 16 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de bestuurderszetel vertoont een scheurtje. Op 17/3/2025 had ik contact met Stijn van SEC Sint-Martens-Latem om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat - op basis van de foto - er geconcludeerd is dat het normale slijtage is. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het niet normaal is dat een wagen van 16 maanden en 37000km reeds slijtage toont op het zitvlak van de bestuurderszetel. Mijn inziens komt dit door de gebrekkige kwaliteit van het geventileerde zitvlak. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • kostenraming

Berichten (1)

Tesla

Naar: C. S.

19/03/2025

Beste, Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw bericht. Wij bekijken u dossier momenteel intern. In de loop van volgende week mag u een antwoord verwachten. Met vriendelijke groeten, cordialement, kind regards, David Vandenborre Service Manager Ghent – Latem Europe Service Kortrijksesteenweg 164, 9830 Sint-Martens-Latem, Belgium E.dvandenborre@tesla.com The content of this message is the proprietary and confidential property of Tesla Inc, and should be treated as such. If you are not the intended recipient and have received this message in error, please delete this message from your computer system and notify me immediately by reply e-mail. Any unauthorized use or distribution of the content of this message is prohibited.

Bemiddeling door Testaankoop 28 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform