Meest recente klachten

R. V.
7/12/2022

Je bent je geld kwijt

Ik bestelde in augustus, hoorde niets voor lange tijd ondanks dat ik ze vele malen getracht heb te bellen. Ook verschillende mails gestuurd, geen antwoord. Contactformulier diverse keren ingevuld, wederom geen antwoord. Plots krijg ik November (ja, je leest het goed, maanden later!!! ) enkele planten in een te kleine doos en in slechte conditie. De vraag is of deze het overleven!! Dit was slechts een gedeelte van mijn bestelling, nadien niets meer ontvangen. Wederom gemaild, nu wel contact gehad, maar ze hadden praatjes. het heeft niet mogen baten. Ik ben mijn geld kwijt! Wat een slechte communicatie, wat een slechte management en wat een slechte normen en waarden. Gekeken naar andere reviews en zag helaas dat ik niet de enige ben! Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten, maar nee.

Opgelost
K. V.
15/05/2019

Problemen met bestelling/terugbetaling

Beste, mijn echtgenoot '(De Baerdemacker Luc) heeft op 30/04 bij de firma Tervado een Lagerstroemia besteld via internet, en onmiddellijk betaald via zijn PCR-rekening. Op 4/5 stuurde hij een mail om te weten wanneer de levering zou plaatsvinden, en na geen gehoord gekregen te hebben (telefoon wordt niet beantwoord en gsm staat altijd op voice-mail) stuurde hij op 10/05 een mail aan Tervado om de leverening te annuleren en zijn geld terug te krijgen.Tot op heden geen enkele reactie van deze firma. Volgens een review op de site ben ik niet alleen in deze situatie.Kan daar iets aan gedaan worden aub? Zoniet is dit pure diefstal en dient die site van het net gehaald te worden.MvgKathleen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform