Terug

Je bent je geld kwijt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Tervado

07/12/2022

Ik bestelde in augustus, hoorde niets voor lange tijd ondanks dat ik ze vele malen getracht heb te bellen. Ook verschillende mails gestuurd, geen antwoord. Contactformulier diverse keren ingevuld, wederom geen antwoord. Plots krijg ik November (ja, je leest het goed, maanden later!!! ) enkele planten in een te kleine doos en in slechte conditie. De vraag is of deze het overleven!! Dit was slechts een gedeelte van mijn bestelling, nadien niets meer ontvangen. Wederom gemaild, nu wel contact gehad, maar ze hadden praatjes. het heeft niet mogen baten. Ik ben mijn geld kwijt! Wat een slechte communicatie, wat een slechte management en wat een slechte normen en waarden. Gekeken naar andere reviews en zag helaas dat ik niet de enige ben! Ik heb gevraagd om mijn geld terug te storten, maar nee.

Berichten (1)

Tervado

Naar: R. V.

07/12/2022

Beste MevrouwU plaatste uw bestelling op 30 augustus.Wij hadden deze planten niet meer op stock en moesten deze bijbestellen bij onze leverancier.Hiervan hebben wij u ook op de hoogte gebracht.De planten werden bij ons geleverd op 29 september.Ze werden verstuurd naar u op 3 oktober.Daar alles nog niet geleverd was, hebben wij een nazending gedaan op 24 oktober met de resterende planten.Wij bezorgden u de tracking gegevens via mail.UPS heeft de pakketten 2 keer bij u aangeboden maar u was niet thuis.Zij hebben u 2 keer een nota achtergelaten dat de pakketten bij hun depot konden worden afgehaald.U heeft het eerste pakket afgehaald in november. Vind u het abnormaal dat planten na een maand in een doos er niet meer fris uitzien?Het tweede heeft u nooit afgehaald en werd half november bij ons terug afgeleverd.Indien u niet bereid bent om de pakketten in ontvangst te nemen of af te halen, kunt u beter naar een tuincentra gaan.U begon reeds na 1 week te dreigen met slechte recensies, in uw laatste mail zegt u zelfs, en ik citeer, '˜zal jullie bedrijf én als persoon kapot maken'.Mevrouw, indien wij een fout maken betalen wij terug met de glimlach.Maar u verlangt dat wij betalen voor uw laksheid.Wij hebben u ook gemeld dat u uw resterende planten nog steeds bij ons kunt afhalen.U bent inderdaad niet de enige.Tevreden klanten sturen geen recensies.Maar als er op 1000 bestellingen er eentje misloopt word dit breed uitgesmeerd op het internet.Nog een goede avond gewenst.Verzonden vanuit Mail voor Windows


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform