Meest recente klachten

I. V.
22/11/2023

Onterecht inhouden van compensatie

Na een zeer lange periode van intensief emailcontact met Summerbash, welke helaas niet geleid heeft tot een oplossing, richten we ons tot u.Onze zonen, een groep van 6 personen, zag vorig jaar 2 juli hun vakantie slecht starten, wegens een geannuleerde vlucht door TAP. De reis werd geboekt bij reisorganisator Summerbash.De zonen kregen een compensatie, dankzij bemiddeling van een 'gespecialiseerd bureau'. Vooraf werd hier door Summerbash aangegeven dat 29% van de mogelijke vergoeding zou worden ingehouden.Finaal werd de vergoeding gegeven, van €400. En werd zoals afgesproken 29% hiervan als kost ingehouden. Per reiziger een vergoeding van €284 zou je zeggen, maar niet volgens Summerbash. Van deze vergoeding hielden zij, zonder vooraf aangekondigd te hebben, de 'extra kosten' van nieuwe vliegtickets in, waardoro er voor de reizigers amper €52 per persoon overbleef.Correspondentie opnieuw met Summerbash hierover leidde helaas tot niets. Bijgevoegd vindt u een overzicht van alle email correspondentie, vanaf de boeking tot en met het onterecht inhouden van de kosten van de vliegtickets door Summerbash van de vergoeding voor onze zonen.Graag zou ik van u vernemen welke stappen wij verder samen met u of door u kunnen ondernemen tegen deze walgelijke praktijken van reisorganisatie Summerbash.U kan mij bereiken op 0484 353 043 of via iwanenpascale@yahoo.com.

Afgesloten
A. D.
3/08/2021

WEIGERING TERUGBETALING TEGOEDBON

BesteDit dossier wordt opgestart nav weigering terugbetaling tegoedbon.Via uw mail van 03/08 kan ik lezen dat de tegoedbon van 447 euro op naam van Laflere Charlotte niet zal terugbetaald worden.Echter per mail van 22/07 werd me duidelijk bevestigd dat ook deze tegoedbonnen zouden teruggestort worden, los van de coronavouchers.Dit werd me ook telefonisch herhaaldelijke keren bekrachtigd.Vorig jaar verloor ik 469 euro aan jullie organisatie. Ik annuleerde op eigen houtje een aantal dagen voor vertrek naar de donkerrode zone in Spanje. Dit was niet meer verantwoord. Doch lieten jullie alle mensen in het ongewisse.Om dan uiteindelijk de dag voor vertrek zelf te annuleren. De gelukkigen onder ons die zelf niet annuleerden en de verantwoordelijkheid niet opnamen hebben de centen teruggekregen.U begrijpt dat ik er dit jaar geen vrede mee neem.Er werd duidelijk aangegeven dat de tegoedbonnen ook in aanmerking kwamen. Ik verwacht de volledige betaling op mijn rekening eerstdaags.MvgAnnelies Despriet

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform