Terug

Onterecht inhouden van compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: SUMMER BASH

22/11/2023

Na een zeer lange periode van intensief emailcontact met Summerbash, welke helaas niet geleid heeft tot een oplossing, richten we ons tot u.Onze zonen, een groep van 6 personen, zag vorig jaar 2 juli hun vakantie slecht starten, wegens een geannuleerde vlucht door TAP. De reis werd geboekt bij reisorganisator Summerbash.De zonen kregen een compensatie, dankzij bemiddeling van een 'gespecialiseerd bureau'. Vooraf werd hier door Summerbash aangegeven dat 29% van de mogelijke vergoeding zou worden ingehouden.Finaal werd de vergoeding gegeven, van €400. En werd zoals afgesproken 29% hiervan als kost ingehouden. Per reiziger een vergoeding van €284 zou je zeggen, maar niet volgens Summerbash. Van deze vergoeding hielden zij, zonder vooraf aangekondigd te hebben, de 'extra kosten' van nieuwe vliegtickets in, waardoro er voor de reizigers amper €52 per persoon overbleef.Correspondentie opnieuw met Summerbash hierover leidde helaas tot niets. Bijgevoegd vindt u een overzicht van alle email correspondentie, vanaf de boeking tot en met het onterecht inhouden van de kosten van de vliegtickets door Summerbash van de vergoeding voor onze zonen.Graag zou ik van u vernemen welke stappen wij verder samen met u of door u kunnen ondernemen tegen deze walgelijke praktijken van reisorganisatie Summerbash.U kan mij bereiken op 0484 353 043 of via iwanenpascale@yahoo.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform