Onaanvaardbaar

17 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

G. V.
8/10/2025

Compensatie, vergoeding

Beste De distributieketting van mijn citroen C5 aircross met 1.5 dieselmotor gebroken( 7 / 2025) Stellantis kent en erkent het probleem, en gaat daarom de auto s met deze motor terugroepen om de Ketting te vervangen Stellantis weigert echter enige vorm van compensatie te betalen Er stonden 98000 km op de teller, en de ketting dient vervangen te worden op 150000 km De auto is ondertussen hersteld : kosten : takelkosten 400 euro Herstelling 8700 euro Vervangwagen 2000 euro Indien bijkomende info gewenst, laat het me weten Grts

In behandeling
R. D.
6/10/2025

Gedeeltelijke terugbetaling ureumtank

Beste, nav. de gekende problematiek met de AD blue tanks heb ik in september 2025 mijn adblue tank moeten laten vervangen. Daarna heb ik contact op genomen met jullie. Momenteel wordt er gesproken dat Stellantis waarschijnlijk de kosten van gemaakte kosten gedeeltelijk ging terug vergoeden. Nu ze dit verplicht zijn sinds januari 2025 heb ik ook mijn dossier online ingediend. Maar binnen een minuut krijg ik al te horen dat ons voertuig niet in aanmerking komt. Nochtans heeft de herstelling van deze Ad Blue tank mij meer als 1100 EUR gekost. En aangezien dat ik in hun condities https://adblue-conditions-nl.tiiny.site/ staat bij een voertuig vanaf 5 jaar oud en vanaf 140.000 km toch nog 60% wordt terugbetaald is het straf je heel snel een negatief chatbot antwoord krijgt. Kan dat zomaar?

In behandeling
E. V.
23/09/2025

Geweigerd schadeverzoek pure techmotor

Beste, mijn schadevergoeding werd geweigerd zonder toelichting. Graag de nodige uitleg hierover. Ik voldoe aan de voorwaarden met mijn peugeot 208 1.2 pure tech. Ik heb paar maand voor dat mijn auto 6 werd een brief gehad over terugroepactie ivm distributieriem. Ik moest van garage Van Mossel in Aarschot alles zelf betalen. Mijn auto is altijd voor onderhoud in erkende garage geweest. Mvg

In behandeling
J. L.
1/09/2025

Herstelling terugroepactie Stellantis

Beste, Wagen Citroen maakt deel uit van een terugroepactie, maar de herstelling werd volledig betaald door ons als klant. Stellantis weigert enige compensatie /tussenkomst terwijl er duidelijk wordt erkend dat reparatie wagen zijn oorzaak vindt in productiefout nokkenasketting. Wagen viel plots stil tijdens het rijden zonder enige waarschuwing, wat uiteraard levensgevaarlijk is.

Afgesloten
D. N.
27/08/2025

Peugeot PureTech

Omwille van problemen met mijn PureTech motor van mijn Peugeot 3008, heb ik een dossier ingevuld via de Stellantis Support website met oog op terugbetaling van bepaalde kosten hieraan verbonden. Stellantis heeft een voorstel gedaan en om het dossier af te ronden moet ik mijn bankgegevens invullen. Echter, steeds opnieuw krijg ik een foutmelding dat het IBAN nummer niet zou kloppen. Ik ben 100% zeker dat ik het juiste IBAN nummer ingeef. Daardoor blijft het dossier openstaan. Elk contact met Stellantis blijft onbeantwoord. Het is duidelijk dat er een probleem is met het Stellantis platform, aangezien er verschillende andere klachten zijn over dit probleem. Zie bv. https://www.test-achats.be/plainte/plaintes-publiques/pas-de-r-C3-A9ponse-de-stellantis-s/8253eacd171b73215c Alvast bedankt om hierin actie te ondernemen. Mvg,

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 3 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform