Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Refund Cashless Cards - I love the Nineties
Geachte, Op het evenement I love the 90's op 22/4/2023 jongstleden, werden wij verplicht voor consumpties een drankkaart te nemen en hier een saldo op te zetten. Op de kaart staat enkel vermeld dat refund mogelijk is via de website www.ilovethe90s.beNu blijkt dat dit pas enkele dagen later verschijnt op jullie website én dat er bovendien een administratieve kost van 3,5€ zal verrekend worden op het totale resterende budget. Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord, enerzijds omdat u mensen verplicht deze betalingsmethode te gebruiken en direct betaling (cash/bankkaart) niet mogelijk is. Anderzijds dit niet vooraf gemeld geweest is. Zoniet had u ons moeten melden, - en dit ten laatste bij aanschaf ter plekke van deze kaart-, dat de kaart aan aankoopprijs van 3,5€ omvatte.Dit geldt voor alle aanwezigen op het evenement trouwens, bijgevolg valt dit onder een grotere noemer van klantenmisleiding en eis ik het volledige resterende saldo van 4,4€ terug, zonder die 3,5€ administratieve kost.Gezien de zeer dure prijzen van zowel inkom als de dranken op zich, is dit er toch wel grandioos over om zulke praktijken toe te passen.In afwachting van uw oplossing.Met vriendelijke groeten,Maikel UlensLid Test AankoopAansluitingsnr 3035878-69
aanvraag terugbetaling tickets
Beste, ik bestelde vorig jaar vip tickets voor het concert van Celine Dion dit jaar. Het concert is verzet naar maart 2021. Alhoewel iedereen weet dat het onmogelijk is om een concertmet zo een omvang te organiseren. Wij verwijzen hierbij naar het interview dat uw CEO op 15 juni gedaan in het HLN. Daarin staat duidelijk vermeldt dat grote concerten niet mogelijk zijn zolang er geen vaccin beschikbaar is. Nu weet iedereen dat een vaccin ten vroegste in 2021 beschikbaar is en dat uiteraard de zwakkere groepen voorrang krijgen. Op deze manier is het duidelijk dat concerten voor zoveel personen onmogelijk is. In mails van het Sportpaleis verwijzen ze graag naar de mogelijkheid die een overheid biedt om een voucher te geven ipv terugbetaling. Maar eerlijk gezegd, wie heeft er vertrouwen om zijn geld (in dit geval 975 euro) in een privé-bedrijf te laten voor misschien 2 jaar. Een bedrijf dat momenteel voor een langere periode geen concerten kan organiseren. Ook vraag ik me af hoe u een concert praktisch organiseert? De stoelen staan heel kort op elkaar, geen deftige verluchting (zelfs in de winter is het keiwarm in de zaal), en de zalen voor de VIP zitten altijd bomvol. Dus de social distancing kan men vergeten. Overal is het drummen ! Rekening houdend met het feit dat door de warmte in de zaal + dat mensen altijd meezingen met hun favoriete artiest, kunnen we er vanuit gaan dat niet iedereen zijn masker gaat/kan ophouden. Sportpaleis beweert ook dat zij alle artiesten volledig 100% op voorhand betalen en daardoor geen geld in kas hebben om klanten terug te betalen. Daar heb ik toch een pak twijfels over. Daarenboven komt ook dat er geen kosten zijn voor de organisatie gezien de concerten niet plaatsvinden. Sportpaleis werkt met zelfstandige onderaannemers, dus die mensen zijn wel gejost.Zij kunnen niks ook niks eisen. Maar het Sportpaleis zelf doet ondertussen geen enkele moeite om iets van terugbetaling te overwegen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten