Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

G. V.
17/01/2025

ongewenst bedrag van rekening

Beste, OP 5/12/2024 en 6/1/2025 heb ik vastgesteld dat er € 2,99 van mijn rekening afgaat. Weet niet vanwaar dit komt .Het is afkomstig van SPB SEPA -INCASSO SPB CO2. Heb nergens iets ondertekend.Heb de domiciliering nu geblokkeerd bij de bank en hoop dat dit probleem opgelost is. Kan ik verder nog iets doen dan wat ik gedaan heb ? Vriendelijke groeten en bedankt.

Afgesloten
K. R.
9/01/2025

halen geld van rekening zonder dat ge het weet

Beste,Dit betreft een bijdrage ter compensatie van het gebruik van fossiele brandstoffen en werd aangeboden door de energieleverancier.De domiciliëring gebeurt door een Frans rekeningnummer, SPB Benelux is niet bevoegd.We kunnen je doorverwijzen naar koolstofcompensatie@selectra.info voor verdere informatie en raden je aan je bank te contacteren om de machtiging stop te zetten (of dit zelf te doen via online of mobile banking).Met vriendelijke groetenDienst klachtenbeheerSPB Benelux BVRoderveldlaan 3 - 2600 BerchemBE 0871.620.818www.spb.Korte beschrijving van uw probleem

Afgesloten
N. D.
19/12/2024

Opzeg maandelijks bedrag

Beste, Maandelijks gaat er 2,99 euro van mijn rekening naar dit frans rekeningnummer (FR7610107003490063049368103) met als naam ''SPB SEPA-INCASSO SPB CO2'', Ik heb ook geen idee van waar dit komt. Dit is al een tijdje aan de gang en dit viel mij recent op. Wat kan ik precies doen om dit stop te zetten? Alvast bedankt!

Afgesloten
F. S.
21/08/2024

Afwijzing verzekeringsclaim

Geachte, Ik wens een klacht in te dienen tegen SPB Benelux, de verzekeringsmaatschappij die mijn smartphoneverzekering beheert. De reden voor mijn klacht is hun onredelijke en onbehoorlijke behandeling van mijn verzekeringsclaim. In juli 2024 werd mijn smartphone gestolen. Ik heb onmiddellijk aangifte gedaan bij de politie en de nodige documenten, inclusief het proces-verbaal, naar SPB Benelux gestuurd. In plaats van mijn claim snel en correct af te handelen, blijft SPB Benelux eisen dat ik een herstelbewijs van een eerder schadegeval aanlever, ondanks dat dit incident niets te maken heeft met de diefstal. Ik wil benadrukken dat het eerdere schadegeval, waarbij mijn smartphone enige schade opliep, destijds door SPB werd afgewezen omdat ze dit als een mechanisch defect beschouwden, en geen accuraat herstelbewijs bijhouden voor zo’n incident is zeer gebruikelijk. Het verlies van mijn toestel door diefstal is echter een volledig losstaand incident, en er is geen enkele reden om dit herstelbewijs te vereisen om de diefstalclaim te honoreren. SPB Benelux blijft weigeren mijn aanvraag goed te keuren zonder dit ongerelateerde herstelbewijs, en zij negeren het feit dat ik geen officieel herstelbewijs kan aanleveren omdat dit door een derde partij is uitgevoerd zonder formele facturatie. Ondanks herhaalde pogingen om mijn situatie uit te leggen, heeft SPB Benelux geen redelijke oplossing geboden en verwijzen ze me enkel door naar de Ombudsman van de Verzekeringen. Ik vind deze behandeling onacceptabel en in strijd met wat een consument van een verzekeraar mag verwachten. Ik verzoek u om deze zaak te onderzoeken en SPB Benelux te verzoeken hun verplichtingen na te komen en mijn claim zonder verdere vertraging goed te keuren. Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Afgesloten
L. P.
5/03/2024

Stopzetting domiciliëring maandelijkse bijdrage SPB Benelux

Lede, 05/03/2024Beste,Na telefonisch contact met de rechtsbijstand van ‘testaankoop’ kreeg ik het advies om jullie een brief te sturen. Deze is reeds aangetekend verzonden op 13/02/2024 (zie bijlage) samen met een roze kaart. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen alsook het stukje roze kaart nog steeds niet teruggezonden gekregen.Via deze weg wil ik graag mijn verzekering bij SPB NOGMAALS opzeggen!Ik heb reeds in de maand oktober en december 2023, via aangetekende zendingen naar sepastop.eu (zie bijlage) gevraagd mijn betaling stop te zetten. Tot op heden blijft de maandelijkse betaling van € 7.50 verder lopen. Ik heb de betaling die klaar stond voor de maand maart geblokkeerd en zal dit in de komende maanden blijven doen.Kan u mij een bewijs mailen dat ik bij jullie een contract heb ondertekent alsook de vervaldatum.Graag had ik een onmiddellijke stopzetting en terugbetaling van de maanden november 2023, december 2023, januari en februari 2024.Indien er geen gevolg geven wordt aan dit schrijven en ik uiterlijk 15 maart 2024 van jullie geen reactie heb mogen ontvangen, ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en een advocatenbureau in te schakelen.Vriendelijke groeten.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform