Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen Terugbetaling 5661362
Beste, Order 5661362 t.w.v. € 119,95 werd via track and trace geretourneerd en ontvangen door Sneaker District op 30NOV2023. De terugbetaling werd echter tot op heden nog niet ontvangen. Na meermaals contact op te nemen kreeg ik op 20DEC2023 onderstaand bericht via mail aan:---Unfortunately we have sad news to announce: Sneaker District is bankrupt.We are therefore no longer able to process your return or other question. We are very sorry about this and would like to offer our sincere apologies.You can submit your claim to the curator.---De website https://www.sneakerdistrict.nl/ is nog steeds online en men nog steeds aankopen kan doen op de website. Bij deze wil ik officieel klacht neerleggen in de hoop dat ik alsnog € 119,95 terug kan krijgen.Mvg,Geert Speltincx
Geen terugbetaling beschadigde schoenen
Beste, We bestelden sneakers op 28/11/23. Deze werden geleverd op 30/11/23, maar de schoenen bleken bij ontvangst reeds gescheurd aan een naad bovenaan de schoen.We stuurden 2x bericht via website op 4/11 (192601) en op 10/11 (193476), maar kregen nooit antwoord. Op 19/11 hebben we de schoenen terug gestuurd met Mondial Realy Colis n°74647801. De verzendkosten hebben we zelf betaald. We hebben noch van de berichten noch van de retour enig antwoord ontvangen van Sneaker District.Graag willen we zo snel mogelijk terugbetaling van de schoenen (98 euro) en terugzendkosten (7 euro), een totaal van 105 euro.Mvg,Kristof Van Belle
Problemen met de terugbetaling
Beste, ik bestelde 2 paar schoenen op 1 november 2023 en stuurde 1 paar terug op 8 november. Het terugsturen gebeurde op eigen kosten, ik kreeg hiervan een notificatie dat het paar terug bij Sneakerdistrict is toegekomen op 10 november. Echter kreeg ik geen melding hiervan van Sneakerdistrict en volgende ook geen terugbetaling. Ondertussen stuurde ik 3 e-mails onder meer met bewijs van de terugzending. Echter geen reactie van hun kant. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van 93, 46 euro.
Geen terugbetaling na retourneren
Beste,Ik had sneakers besteld en ontvangen van Sneaker District en heb deze geretourneerd via BPost op 30 oktober.Pas op 14 november had ik de bevestiging gekregen dat mijn bestelde sneakers succesvol ontvangen werden door Sneaker District (retourneren). Hierin werd vermeld dat ik het geld binnen 14 werkdagen zou ontvangen.Op 5 december stuurde ik een mail om te vragen wat de status is van mijn terugbetaling.Daarna kreeg ik op 11 december de melding dat Sneaker District failliet zou zijn en ik mijn klacht bij de curator (https://www.claimsagent.nl/nl/Insolvencies/Details/24932) moest indienen. Echter, is Sneaker District wel nog actief (webwinkels zijn nog open, je kan orders plaatsen etc).Ik heb al een aantal slechte dingen hierover gelezen, waardoor het lijkt dat Sneaker District de terugbetalingen gewoon wilt ontwijken.Hierbij las ik ook nog een andere klacht op Test-Aankoop van iemand met hetzelfde probleem als ik (zie klacht https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01931103-27).Ik wil hierover graag duidelijkheid krijgen, aangezien het bedrijf zeer tegenstrijdige acties uitvoert en mijn geld weerhoudt.Graag zou ik mijn geld van de sneakers en de verzendingskosten van het retourneren (€77,31 + €18,1 = €95,41) terugkrijgen of mij op de hoogte te houden van mijn klacht en verdere ontwikkelingen.Alvast bedankt.
Terugbetaling laat al weken op zich wachten
Beste,Ik bestelde 3x een paar schoenen die ik terugstuurde. Alle 3 de leveringen zijn aangekomen bij hen. Eerste was op 20/10 bij hen aangekomen andere Max 2 weken later. Ik heb ontvangtsmails gehad van hen en ook al een mail om te zeggen dat de terugbetaling langer zal duren. Ondertussen nog steeds geen terugbetaling. Ik heb ze al gemaild gewattsappt en gebeld. Ze zijn niet te bereiken. Mijn bestelling zijn een totaal van 350€.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten