Terug

Geen terugbetaling na retourneren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. K.

Naar: Sneaker district

13/12/2023

Beste,Ik had sneakers besteld en ontvangen van Sneaker District en heb deze geretourneerd via BPost op 30 oktober.Pas op 14 november had ik de bevestiging gekregen dat mijn bestelde sneakers succesvol ontvangen werden door Sneaker District (retourneren). Hierin werd vermeld dat ik het geld binnen 14 werkdagen zou ontvangen.Op 5 december stuurde ik een mail om te vragen wat de status is van mijn terugbetaling.Daarna kreeg ik op 11 december de melding dat Sneaker District failliet zou zijn en ik mijn klacht bij de curator (https://www.claimsagent.nl/nl/Insolvencies/Details/24932) moest indienen. Echter, is Sneaker District wel nog actief (webwinkels zijn nog open, je kan orders plaatsen etc).Ik heb al een aantal slechte dingen hierover gelezen, waardoor het lijkt dat Sneaker District de terugbetalingen gewoon wilt ontwijken.Hierbij las ik ook nog een andere klacht op Test-Aankoop van iemand met hetzelfde probleem als ik (zie klacht https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01931103-27).Ik wil hierover graag duidelijkheid krijgen, aangezien het bedrijf zeer tegenstrijdige acties uitvoert en mijn geld weerhoudt.Graag zou ik mijn geld van de sneakers en de verzendingskosten van het retourneren (€77,31 + €18,1 = €95,41) terugkrijgen of mij op de hoogte te houden van mijn klacht en verdere ontwikkelingen.Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform