Meest recente klachten

G. D.
4/01/2023

Oneerlijke handelspraktijk

Beste, smartphoto maakt reclame met een smartbonus van 40 € en met een gratis levering vanaf 40,00 €. Bij toepassing van de smartbonus waarbij een restbedrag blijft van meer dan 40,00 € worden toch verzendkosten aangerekend (4,99 €) wat maakt dat de smartbonus van 40,00 € slechts 35,01 € waard is. De twee promoties - smartbonus en gratis levering vanaf 40,00 € komen hier in conflict, dan dient steeds het voor de klant meest voordelige te worden toegepast: dus geen verzendingskost bij elke betaling van meer dan 40,00 €, meer dan 40,00 € effectief betalen na een toepassing van de smartbonus, is nu immers eenmaal meer dan 40,00 € betalen en dan is er geen verzendingskost.Het mag dan per klant over maar 4,99 € gaan, het blijft een oneerlijke handelspraktijk om 40,00 € smartbonus te promoten als deze in werkelijkheid wordt afgeroomd door een steeds verplichte verzendingskost indien de smartbonus wordt gebruikt.

Opgelost
T. V.
20/12/2022

Problemen levering smartphoto product

Ik bestelde een fotoartikel op de website maar deze werd 2x door bpost verkeerd geleverd in het nier voorziene afhaalpunt maar in een andere gemeente, al vanaf 4 december wordt hier geen oplossing voor gevonden door de klantendienst, graag een oplossing voor het probleem

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform