Beste, smartphoto maakt reclame met een smartbonus van 40 € en met een gratis levering vanaf 40,00 €. Bij toepassing van de smartbonus waarbij een restbedrag blijft van meer dan 40,00 € worden toch verzendkosten aangerekend (4,99 €) wat maakt dat de smartbonus van 40,00 € slechts 35,01 € waard is. De twee promoties - smartbonus en gratis levering vanaf 40,00 € komen hier in conflict, dan dient steeds het voor de klant meest voordelige te worden toegepast: dus geen verzendingskost bij elke betaling van meer dan 40,00 €, meer dan 40,00 € effectief betalen na een toepassing van de smartbonus, is nu immers eenmaal meer dan 40,00 € betalen en dan is er geen verzendingskost.Het mag dan per klant over maar 4,99 € gaan, het blijft een oneerlijke handelspraktijk om 40,00 € smartbonus te promoten als deze in werkelijkheid wordt afgeroomd door een steeds verplichte verzendingskost indien de smartbonus wordt gebruikt.