Terug

Problemen levering smartphoto product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Smartphoto

20/12/2022

Ik bestelde een fotoartikel op de website maar deze werd 2x door bpost verkeerd geleverd in het nier voorziene afhaalpunt maar in een andere gemeente, al vanaf 4 december wordt hier geen oplossing voor gevonden door de klantendienst, graag een oplossing voor het probleem

Berichten (5)

Smartphoto

Naar: T. V.

20/12/2022

Beste klant,Wij helpen jou graag.Jouw vraag is nog even geregistreerd onder contactnummer: 4799912. Wij sturen jou zo snel mogelijk een antwoord.Jouw vraag is: Tot gauw !Met vriendelijke groet,Afdeling Klantendienst Tot gauw !Met vriendelijke groet,Afdeling Klantendienst

Smartphoto

Naar: T. V.

20/12/2022

Beste Wij hebben voor de klant een kostenloze herdruk geactiveerd voor zijn order ref: 20221204016941 omdat dit afgeleverd was in eenafhaalpunt in Bredene ipv in de gevraagde pakjesautomaat in OostendeHet is zo dat de klant dit meer dan waarschijnlijk heeft ingegeven bij de leveringsvoorkeuren in de app of op de website van bpostAls je daar een keuze maakt om een pakket te leveren in een bepaald afhaalpunt of postkantoor dan zal Bpost dit ook doen ook als je een ander adres opgeeft bij de bestellingwe hebben dit pas nadien opgemerktVandaar dat ook de herdruk opnieuw geleverd werd in Bredenewe zullen de klant hierover nogmaals contacteren en vragen om de leveringsvoorkeuren aan te passen en we zullen een nieuwe herdruk activerennadat dit aangepast werdWil hij dit niet meer ontvangen, dan zullen we hem uiteraard terugstortenmvgIsabelleKlantendienst smartphotoUw vraag aan ons was:

T. V.

Naar: Smartphoto

20/12/2022

BesteDe leveringsvoorkeur is ingesteld op de Bpost automaat, maar ik wens de producten niet meer te ontvangen, graag een terugbetaling, al van 4 december is dit probleem niet opgelost

Smartphoto

Naar: T. V.

20/12/2022

Beste klant,Wij helpen jou graag.Jouw vraag is nog even geregistreerd onder contactnummer: 4800108. Wij sturen jou zo snel mogelijk een antwoord.Jouw vraag is: Tot gauw !Met vriendelijke groet,Afdeling Klantendienst Tot gauw !Met vriendelijke groet,Afdeling Klantendienst

Smartphoto

Naar: T. V.

21/12/2022

Dag TimIk zie dat mijn collega reeds contact had met jou en dat je een nieuw afhaalpunt gekozen hebt om de beer te laten leverenEr is dus een nieuwe beer in verwerking (order 20221220005588) die naar volgend adres verzonden zal wordenzoals je met haar hebt afgesprokenB*LastName Van RooyB*FirstName TimD*LastName VOEDING PETERStreetLine1 THOMAS VAN LOOSTRAAT 65PostalCode 8400City OOSTENDEZodra je dit ontvangen hebt, mag je ons een berichtje sturen Ik zal dan de helft van de factuur terugstortenmvgIsabelleKlantendienst smartphotoUw vraag aan ons was:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform